خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

آه ای دوشنبه

4 تا فلش از دانش آموزم دستمه که باید براشون انیمیشن بریزم. همش تنبلی می کنم. حتی همین الانم می تونم این کارو کنم اما زورم میاد امروز دو تا کلاس دارم و بعدش باید برم گوشی فروشی یه کاری انجام بدم و بیام خونه. شیرموز؟ نه نمی خورم به بهونه سوهان خوردن(دوست جان آورده) هی چای می خورم و قراره هر 35 تا دندونمو(35 تا !) بترکونم.

آقا این همه راهو اومدم که بگم بیایم نظرمونو به بقیه تحمیل نکنیم! اگه یکی مخالف ما فکر می کنه اصرار نکنیم که ما درست فکر می کنیم. عقاید آدما کاملا شخصیه. و اگر کسی خواست نظرش رو به شما تحمیل کنه سعی نکنین بهش بفهمونید که داره اشتباه می کنه فقط کافیه بگید "باشه" یا سکوت کنین، اینجوری همه چی تموم می شه و خلاااص!


تازه از حموم اومدم ولی حال ندارم موهامو خشک کنم. می خواستم یه سهم تو بورس بخرم اما رفت بالا و منم بیخیال شدم. ینی دست به سنگ می زنم طلا می شه :))))) فعلا اندارزه یه مورچه سهم دارم اونم برا خنده و موندم که سهم مورد نظر بیاد پایین تا بخرم.

در حال خوندن کتاب ماجراهای جدید شرلوک هولمز هستم و بعدش می خوام حمله کنم به کتابایی که از نمایشگاه کتاب برام خریده شده تازه همچنان کلمه حفظ می کنم و درس می خونم و این صوبتا. پس چی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد