خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

حنابندون

دیشب حنابندون خانم دریل بود.  بعد از آموزشگاه رفتم آرایشگاه موهامو اتو زدم و بعد سریع اومدم خونه. تو راه خونه نمی تونستم موهامو ببندم. دیگه همونطوری باز گذاشتم. موهامم تا کمرمه و اصلا احساس راحتی نمی کردم!!! سریع اومدم خونه شام خوردم آرایش کردم و پیرهن آبیه رو که تازه دوختم پوشیدم. مامانم گفت کوتاهه، جوراب شلواری بپوش. خوشگل بود بهش می اومد. بعد رفتیم حنابندون یک لحظه هم ننشستیم. از اون اول رقصیدم تااااا آخر! دی جی آورده بودن. عالی بود. خانم دریل هم اصلا مثه عروسا نبود و هی می رقصید. خودش می گفت تاحالا عروس به این جلفی دیدین؟ ولی شوهرش خیلی آرومه یعنی آدم هی فکر می کنه خوابه. ولی بیداره 

مامان من اصلا بلد نیس برقصه. یعنی تاحالا فقط جلوی من و خاله م رقصیده و ما هم از خنده غش کردیم. دیشب همکارای سابقش بهش گیر دادن که برقص! طفلی تا پا شد برقصه، دی جی آهنگ تکون بده رو گذاشت :)))))) اصلا باید می بودین و می دیدین! ترکیدم از خنده. اون وسط داشتم بلند بلند می خندیدم :)))))) یهو خاله های خانم دریل دیدن مامانم داره می رقصه اونا هم اومدن  اینور با مامان برقصن. خاله هم بلند کردن. خاله ی دریل به خاله م می گفت تکون بدهههه. خاله م هم قر می داد چراغارو هم خاموش کرده بودن. هرجوری دلمون می خواست می رقصیدیم. بعد که چراغا روشن شد ما همچنان همونجوری رقصیدیم و اصلا خجالت نکشیدیم

از همه بهتر آهنگای شمالی بود که هر شمالی ای رو از صندلی بلند می کنه :))) بوشو بوشو!! 

دیروز صبح رفتم دکتر فیزیوتراپ مامانم. معاینه م کرد. وقتی به پام دست می زد دردش تا کمرم می رفت. یعنی نفسم رفت! گفت از کمرمه و باید برم پیش دکتر ستون فقرات. حالا هفته دیگه می رم ببینم چی میگه. شما فکر کن با این پا درد، من با اون پاشنه بلند چطوری رقصیدم!! یه دریل که بیشتر نداریم تازه بهم گفت اگه زود رسیدی تالار، مواظب آینه شمعدونم باش و به اون خانمه هم کمک کن سفره عقدمو بچینه! آخه دوباره می خوان از الکی مراسم عقد بگیرن تو فیلم بیفته مسخره بازی! یعنی دو باره زنش می شه

امروز دانش آموزام امتحان دارن و قراره گودبای پارتی بگیرن به پیشنهاد خودشون. هوووراااا!!

نظرات 3 + ارسال نظر
Maedeh 19 خرداد 1394 ساعت 13:14

خخخخ اصن روحم شاد میشه راجب دریل حرف میزنی :دی

:))))))))))

نیلوفر 19 خرداد 1394 ساعت 19:38 http://niloooo71.mihanblog.com/

سایت خوب و پرمحتوایی دارین
9658

بله

شاپری 22 خرداد 1394 ساعت 00:20

وای عروسی شمالیا باید خیلی خوووب باشه دلم خواست .

جای شما خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد