خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

عروسی خانم دریل

از صبحش که بیدار شدم، توهم ِ " من همینطوری بدون آرایش هم خوشگلم" زده بودم و مامان به زور راضیم کرد برم آرایشگاه تا موهامو اتو بکشم. و همین توهم ِ خانمان سوز بود که باعث شد با آرایشی اندازه ی مورچه برم عروسی! هنوز که عکسامو می بینم به خودم فحش می دم. بگذریم...

بدون آرایش و با موهای باز و توهمِ "من عالی هستم" وارد سالن شدیم و فامیلای خانم دریل رو دیدیم رفتیم سلام علیک و دنبال صندلی و منتظر شدیم تا دوستای خودمون بیان. در این حین!! دوستای دوران دانشجویی خانم دریل(که مثل خودش فکر می کردن دکتر هستن در حالیکه علوم آزمایشگاهی خوندن) جلوی ما نشسته بودن. من خودمو زدم به در ندیدن که متاسفانه مامان دریل اومد و گفت ثنــــا!! اینا دوستای دریلن!(خب به من چه؟!) 

خانم دریل و همسر گرامی وارد سالن شدن. لباس دریل ، دکلته و فوق العاده بود. یه دامن پفی خوشگل. دستکش توری انداخته بود و موهاشو یه وری گذاشته بود و آرایش چشماش هم کلا عوضش کرده بود و نکته قابل ملاحظه هم اینکه لنزش رو هم رنگ چشمای من گرفته بودهمه چیزش خوب بود و دریل اصلا شبیه خودش نبود اما...!!!

اما دریل خیلی بد اخلاق بود! وقتی وارد سالن شد سر کارگرای تالار داد زد و گفت این صندلیا چرا اینجاست؟ این چرا اینجوریه؟اون چرا اونجوریه؟ و همسر گرامیش تمام مدت اینجوری  بود و لحظه ای دهنش رو نمی بست و حتی حرف نمی زد. دریل دست از سر کارگرا برداشت و رفت سمت فیلمبردار. همشونو به اسم کوچیک صدا می زد. میلاد اینکارو نکن. رضا اون کارو بکن. بعد هم رفت طرف گروه موزیک و حسابی سرشون داد و بیداد کرد و خب همه ی این کارا یک ساعت طول کشید و ما هم داشتیم نگاش می کردیم تا بالاخره رضایت داد و رفت تَمَرکید(!) سر جاش و همسر گرامیش همچنان به این حالت 

خواننده گفت اولین آهنگ فقط عروس دوماد بیان برقصن. خانم دریل یه کم اخماش باز شد و در حالیکه به مادر شوهرش می گفت "برو اونور دارن فیلم می گیرن" به دوماد گفت "اه آخه اینم شد آهنگ"؟ بعد اخماش کلا نا پدید شد و دندوناش رو ریخت بیرون تا یه چیزی شبیه خنده بشه و شروع به رقصیدن کرد و همسر گرامیش هم به این حالت  دستاش رو تکون می داد که الکی مثلا برقصه!

بعد هم همه ی ما حمله کردیم اون وسط و رقصیدیم تا اون آخرش! به نظرم حنابندونش خیلی بهتر بود و آهنگاش جدید تر بود و این خوانندهه یه کم قدیمی می خوند و خیلی هم زود به آهنگای مخصوص آخر رسید. و خانم دریل هم وسط رقص می رفت سمت خواننده و می گفت اینو نخون اونو بخون.

بین استراحت رقصا، ما رفتیم با خانم دریل عکس گرفتیم و بعد مامانم و خاله م رفتن عکس بگیرن که دریل بهشون گفت الان نه! بمونید آخرش با همه عکس می گیریم. مامان و خاله اومدن نشستن و دریل وسط رقص تو گوشم گفت یه وقت ناراحت نشیدا! گفتم نه بابا این حرفا چیه؟( تو دلم گفتم: تو همینی دیگه) و وقتی عروسی تموم شد مهمونای اخر داشتن کادوشونو می دادن و فیلمبردار فیلم می گرفت. به فیلمبردار گفتم می تونیم با عروس عکس بگیریم گفت آره. مامان و خاله رفتن پیش خانم دریل، که دوباره خانم دریل گفت نه الان نه! آخر بیاین عکس بگیرین! و مامان و خاله اومدن و مانتو پوشیدن و گفتن اصلا عکس نمی خواد و با بقیه رفتیم طبقه پایین برای شام. وقتی شام خوردیم و دیگه داشتیم می اومدیم خونه خانم دریل اومد به مامان من گفت: نــــاهیـــــد من که گفتم آخرش بیاین. چرا نیومدین؟ عکاس می خواست با همه عکس بگیره. مامان گفت دیگه ولش کن مانتو پوشیدیم و من گفتم می خواستم با دوربین خودم بگیرم. و دیگه همین جا این بحث مسخره تموم شد و اومدیم خونه.

تو راه خونه به این فکر می کردم که چند بار تاحالا تو مراسمای خانم دریل باهاش عکس گرفته بودم(با دوربین خودشون) و بعد دیدم عکسا نیس. بیشتر از 10 بار این اتفاق افتاده و همه ی عکسا بوده حتی اونایی که من حواسم نبوده اما دقیقا عکسایی که کنارش بودم و به دوربین نگاه کردم نبوده و پاکشون کرده. می ذاریم به حساب دریل بودنش و همین جا این قضیه رو می بندیم.

با تشکر

نظرات 7 + ارسال نظر
آنا 24 خرداد 1394 ساعت 12:24 http://aamiin.blogsky.com/

وااای عجب عروسی! ... فکر می کرد داره عروسی می کنه یا مانور نظامی را رهبری می کنه؟

گزینه دوم
مانور نظامی

دخترک 24 خرداد 1394 ساعت 16:29

واااااااااااای ثنا :)))
من هی میومدم چک میکردم ببینم راجع به عروسی نوشتی یا نع :)
برم بخونم :)))

:*

شعله 25 خرداد 1394 ساعت 17:10 http://beheshte73.blogfa.com

داماد خوشگل بود؟؟
بیا از این حرفای خاله زنکی بزنیم :دی کدومشون بهتر بودن :دی

خانم دریل از سر دامادم زیادیه

~مریم~ 26 خرداد 1394 ساعت 12:26

سلام. بالاخره پیدات کردم. خوشحالم هنوز مینویسی، نمیدونستم مشکل از بلگفاست گفتم شاید دیگه نیستی.
پس خانوم دریل بالاخره ازدواج کرد. ایشاا.. خوشبخت شه! راستی مدل موی باز و آرایش لایت برای عروسی خیلی هم شیک و خاصه. نه که همه شینیون میکنن و مثل عروسا آرایش میکنن!!
مواظب خودت باش. شاد باشی عزیزم

چه عالی! خیلی نگران دوستایی بودم که نمی دونستم از چه طریقی پیداشون کنم. خیلی خوبه که هستی.

آره به نظر منم موی باز قشنگ می شه. اما خب خانم دریل موهاش کوتاه بود و یه کُپه مو چسبوند پس کله ش

م.ر. 9 تیر 1394 ساعت 18:53

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای . . . چقدر می تونستم در 25 خرداد ماه بخندم حیف شد که اینو همون موقع ندیدم

:)))))))))))))))) از این کامنتت کلی خندم گرفت :)))))

منا شیک 31 تیر 1394 ساعت 00:13

واااااااااای ثنا چه حیف شد دیر دیدم خیلی خندیدم ای ول به این توضیحاتت خیلی دلم میخاد عکس عروسی خانوم دریل رو ببینم

حتما بهت نشون می دم

منا شیک 31 تیر 1394 ساعت 00:14

ولی بدون اغراق تو واقعا نیاز به ارایش نداری عزیزم اینایی که خیلی ارایش میکنن حتما اعتماد به نفس پایینی دارن ! جدی خیلی نازی

عزیزم شما لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد