خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بورس و این صوبَتا

اینکه یه قسمتی از آرشیوم پاک شد اصلا ناراحتم نمی کنه. خودم عادتمه هر ا زچند گاهی از شر نوشته هام خلاص شم. اما فقط دلم برای اون برنامه سال 94 می سوزه که خیلی بهش پایبند بودمو گمش کردم. خیلی حیف شد که دیگه ندارمش. کاملا یادم نیست چیا نوشته بودم..

توی تعطیلات بین دو ترم، کلی کتاب خوندم که فقط بعضیاش رو توی اینستا معرفی کردم. حتی شده بود که در روز دو یا سه تا کتاب بخونم. اصلا نقاشی نکردم و قرار بود برم کلاس خط که متاسفانه تعداد کلاسای این ترمم زیاد شد و وقت خالی ندارم.

توی این مدتی که بلاگفا بسته بود خانم دریل حنابندون و عروسی گرفت. من گوشی خریدم. دیسک کمر گرفتم که البته رو به بهبودم. تولد الهه رفتم و موهامم رنگ کردم. سریال جونمم دانلود کردم و همشو دیدمو منتظر فصل بعدیش هستم.


امروز بازار بورس خوب و راضی کننده بود. یکی از سهمام رو توی سود فروختم و سهم یکی از دوستان رو هم همینطور. همچنان اکثریت اعتقاد دارن که من زود سهمم رو می فروشم و می تونم بمونم و بیشتر سود کنم. بعد همینا خودشون تو ضررن. بابا لابد یه چیزی می دونم که می فروشم دیگه. بله با شمام! شمایی که داری اینجارو می خونی! 

اتاقم خیلی نا مرتب شده. خیلی خیلی زیاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عادله 10 تیر 1394 ساعت 07:02

همیشه موفق باشی و همیشه سود کنی , هیچ وقت تو ضرر نباشی

مرسی عزیزم همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد