خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

گرامر و بورس

امروز ساعت 10.30 بیدار شدم. خب چون دیشب دیر خوابم برد. دیروز صبح یه سهمی رو گذاشته بودم برای فروش. امروز چون دیر بیدار شدم سهمه فروش رفت. در صوتری که اگه بیدار بودم نمی فروختمش. درسته سود کردم اما خب دیگه... می بینی؟ حتی یه روز هم نباید غافل شی!

با اینکه خودم کلی کتاب خریدم و باید بخونمشون، دیروز یه کتاب از کتابخونه قرض گرفتم! زن زیادی! خیلی دوست دارم بخونمش. امروز شروع می کنم. باید کتابی که تا نصف خوندم هم تموم کنم.  از دیشب خوندن گرامر رو شروع کردم. اعتراف می کنم که خیلی سخته و همش به مشکل بر می خورم. ولی باید بخونمش.

از کتاب های لغتی که به ترتیب حروف الفبا لغت یاد می دن متنفرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد