خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

از همه چی

خواستگار سمج مزاحم کنه دوباره با شماره نا شناس بهم زنگ زد و دوباره اصرار کرد و منم حسابی حالشو گرفتم. بعد به پسر داییم گفتم که این پسره مزاحمم می شه. پسر داییم چند تا سوال از من پرسید که فهمیدم خواستگار عوضی به دروغ حرفایی از ظرف من زده  و برای همینه که داییم اینا از ما ناراحتن!

منم سریع آماده شدم با مامان و خاله رفتیم خونه دایی تا بهشون بگم من اصلا حرفی راجع بهشون نزدم و بهتره به خاطر یه غریبه همین رابطه ی ظاهری که داریم رو بهم نزنیم. داییم وقتی فهمیدم اون پسره باز مزاحمم می شه خیلی عصبانی شد و گفت حالشو می گیره..

فکر کنم دیگه آخرین پس لرزه بود و اتفاقی نیفته چون واقعا حوصله ش رو ندارم. البته داییم بهم اجازه داده که هر برخوردی دوست داشتم بکنم و هرچی دلم خواست فحش بدم!! :دی

این روزا درگیر یه درس سخت هستم که هر کاری می کنم تموم نمی شه. اسمش هست Taske Based و من واقعا نمی فهممش.

منتظرم ایـــن کتابه بیاد تا اینترنتی بخرمش. دیروز بخش اول ایـــن کتاب رو خوندم. واقعا خوب طراحی شده و می شه باهاش کلی کلمه یاد گرفت. 

دیروزم فقط با درس خوندن و میوه خوردن و اینترنت گذشت. و مامان هم یکی از کتابایی که دارمو خوند و خیلی خوشش اومد.

بازار بورس خیلی بی مزه و حوصله سر بر شده.

همینا.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی 10 مرداد 1394 ساعت 11:53 http://newsme.blogsky.com/

بعضی از آدما مرض دارند و خوشند به دو به هم زنی
ولی طولی نمکشه که روسیاه روزگار بشند

همینطوره

مهندس جنین 10 مرداد 1394 ساعت 15:22 http://jenin.blogsky.com

کتابه رو دیدم مثینکه کتاب بدی نیست. ولی یادمه یک کتابی رو همیشه معرفی می‌کردن به اسم 504 واژه ضروری یا یک چیزی توی همین مایه‌ها. راستی؛ امیدوارم زندگیت هر چی سریع‌تر برگرده به همون روالی که دوست داری.

504 که خوندم خیلی وقت پیش
مرسی

ناشناس 11 مرداد 1394 ساعت 19:26

ماشالا چه کتابخونی هستی....دوست داشتی بیا وبلاگ من.منم در مورد همون موضوعی نوشتم که تو نوشتی

سلام علیکم
الحمد لله اهل مطالعه هستید .
گروه مطالعاتی زره استوار چند جوان هستند که دغدغه آنها خودسازی و باز شدن گره های ذهنی خودشان است و در این مسیر در کنار دروس دانشگاه و حوزه در موضوعات مختلف مطالعه میکنند .
اینک تعدادی از بزرگواران که توانستند سیر مطالعاتی گروه را بخوبی به پایان ببرند تصمیم به مطالعه زبان انگلیسی به طور دقیق گرفتند .به همین علت از شما که در این زمینه مطالعه دارید خواستاریم کمکی بفرمایید :
به ترتیب از اسان به مشکل برای گروه جوانان 21 تا 28 سال کتاب آموزش زبان انگلیسی (مکالمه )معرفی کنید .
نکته: کتاب های ابتدایی متناسب برای کسی باشد که تازه میخواهند زبان انگلیسی را شروع کنند و تنها به اندازه دروس انگلیسی مدارس با لغات مانوس شدند .

-----------------کتاب غذای روح است ----------------موفق باشید---

-------------------------------تشکر والعاقبه للمتقین ----------

صدق الله اعلی و العظیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد