خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

آدم باش!

بعضیا حرف زدن بلد نیسن. تقصیر خودشون نیستا. خب خونواده و محل زندگیشون طوری بوده که اینا یاد نگرفتن چی باید بگن چی نباید بگن. البته بعضیا از روی دور از جون بیشعوری اینکارو می کننا. اما خب این آدمی که من میشناسم فقط بخاطر این که تو محیطی بزرگ نشده که بهش یاد بدن چطور برخورد کنه اینطوری رفتار می کنه. یه جورایی هممون فهمیدیم. به روش نمیاریم.

ولی واقعا ضایع رفتار می کنه ها! کاش می شد یه کتابی چیزی بهش معرفی کرد... 32 سالشه!! مادره! همسره!

ای بابا!

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام علیکم

و العاقبه للمتقین

----------------------------------
به یکی از دوستانم که گرفتار بعضی حرفا شده بود ،گفتم:با کسانی باش که تو را زیاد کنند و گفتم،هر کسی جز حق از تو می کاهد و گفتم:ببین که هنگامی با فلان شخص یا بهمان نفر می نشینی ،او چه چیزی را در تو بزرگ می کند ؟خودش را و یا خودت را و یا دنیا را و یا خدا را؟ تو با این ملاک دوست بگیر و رفیق انتخاب کن و یا مرشد و پیر و مرجع بگیر.

صلوات محمدی پسند

م.ر. 16 مرداد 1394 ساعت 22:51


معرکه جواب این یارو رو دادی

رضا 19 مرداد 1394 ساعت 17:53

مادرت م مثل خودت پریودِ

مادر تو الان با بابامه

رضا 20 مرداد 1394 ساعت 05:52

ببین پریودی بی ادب شدی حرفهایی زشت میزنی
شایدم برعکسِ مامان تو پیش بابای منِ

ببین رضا دو زاریی
از ازونجایی که من مثه تو عوضی و حرومزاده نیسم روم نمیشه این دعوارو جلوی دوستام ادامه بدم
یه ادرسی از خودت بده مثلا ایمیل تلگرام یاهو یا هر کوفت دیگه ای تا اونجا به خدمتت برسم در غیر این صورت دیگه کامنتات تایید نمیشه حتی اگه بدترین حرفارو توش بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد