خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

Angry Teacher

اصلا دوست نداشتم از خواب بیدار شم. وقتی صدای زنگ بیداری رو شنیدم، یکی از چشامو باز کردم و ساعت گوشی رو روی یه ربع دیگه گذاشتم و دوباره خوابیدم. ولی حیف که یه ربع هم گذشت و من بیدار شدم. با فحش بیدار شدم. به همه فحش می دادم با عصبانیت لباسامو پوشیدم و کرم ضد افتاب زدم. بدون اینکه بخوام از چشمام اشک می ریخت. صبحونه رو با گریه خوردم و ساعت 11 و ربع با داد و بیداد از خونه رفتم بیرون. عینک آفتابی زدم که کسی نبینه گریه می کنم. توی راه دو تا پسره روی موتور بهم چرت و پرت گفتن. منم عصبی بودم فحش بد دادم. فقط می دونم که خیلی تعجب کردن و گاز دادن رفتن.

توی راه برای خودم پاستیل و آب میوه خریدم. ولی بازم حالم خوب نشد. کلاس اولم با خردسال بود. نمی دونم چی شد که یکیشون بهم گفت می دونی چطوری می رقصم؟ اینطوری. بعدش بهشون پیشنهاد دادم که برقصن و من اشون فیلم بگیرم. عرشیا وقتی به فیلمش نگاه می کرد می گفت وای خدا بالاخره ستاره شدم. بالاخره به آرزوم رسیدم. من یه ستاره ام.

  بعد از کلاس اولم شیرموز خریدم. شیرموز عزیزم.. همیشه کنارمه. بازم حالم خوب نشد. رفتم روزنامه خریدم. یه عالمه روزنامه. همشهری، دنیای اقتصاد، سنجش، کیهان(انگلیسیش) و یه رزونامه مخصوص شهر خودمون. یه ماژیک هالایت هم خریدم و رفتم توی دفتر معلما. جاهایی که از رونامه خوشم میومد هایلایت کردم. حوصلم سر رفت روزنامه ها رو انداخت یه طرف میز و کتاب متدولوژی رو که با خودم برده بودم باز کردم و یه کم درس content based  رو دوره کردم.

تا اینکه کارشناس محترم آموزشگاه اومد و در مورد یکی از کلاسام که اومده بود observe کرده بود صحبت کرد و گفت کلاست خیلی خوب بود و توی برگه ی آبزرو جلوی گزینه "استاندارد" تیک زد. یه کم حالم بهتر شد. می تونستم لبخند بزنم. دفعه های قبلی همیشه می زد promotable. این نشون می ده که من بهتر از قبل شدم.

اومدم خونه و ناهار خوردم. ساعت 7.30! الانم دارم می نویسم.

نمی دونم چرا امروز ناراحت و خسته بودم.

نظرات 13 + ارسال نظر
رضا 15 مرداد 1394 ساعت 21:08

Teacher period

چرا فکر می کنید وقتی یه دختر عصبانیه یعنی پریوده؟
نخیر پریود نبودم
ذهن پریودیتو درست کن

واقعا چقدر بعضیا وقیحن! خاک تو سر این رضا که آبرو واسه ما پسرا نذاشته

( این نظر رو تأییدش نکن لطفا )

بیشعوره دیگه

رضا 16 مرداد 1394 ساعت 15:10

درست پریودی
همه ی آدم ها پریود میشوند فرقی نمی کنه زن یا مرد

برو دو تا کتاب بخون ضایع

رضا 16 مرداد 1394 ساعت 21:51

ضایع خود شما هستید

ضایع توئه خاله زنکی

رضا 16 مرداد 1394 ساعت 23:10

خاله زنک؟ پریودی میترسم کتکم بزنی

بد بخت ! کاش می شد زیر مغزت نوار بهداشتی گذاشت رضای خاله زنک ضایع

رضا 17 مرداد 1394 ساعت 16:56

واقعا معلم عصبی پریود بی چاره بچه های کلاس ت

بیچاره خانوادت که پسرشون مغز پریودی داره
خاله زنک

خانم دکتر 17 مرداد 1394 ساعت 19:48

سلام دوستم می تونم بپرسم رشته ات چیه؟
آرزو میکنم همیشه حالت خوب باشه و شاد باشی.

مترجمی
همچنین عزیزم

رضا 18 مرداد 1394 ساعت 10:42

مغز شما پریود

رضا پریودی ضایع

رضا 19 مرداد 1394 ساعت 15:15

پریود

تو حلقت

رضا 20 مرداد 1394 ساعت 21:49

تو حلق خودت

وبلاگتو خوندم دلم برات سوخت
هم مریضی
هم بی پول
معومه که اینطوری روانی می شی
می خوای چند تا کتاب معرفی کنم بخونی؟

رضا 21 مرداد 1394 ساعت 18:27

ممنونم از لطف شما و دلسوزی شما

خواهش

سحر 24 مرداد 1394 ساعت 10:14 http://sin-alef.blogsky.com

توام معلم زبانی؟منم معلمم...معلم زبان....وقتی عصبانیم گند میزنم کلاسمو...

چه جالب!

سحر 24 مرداد 1394 ساعت 11:28 http://sin-alef.blogsky.com

عجب...من لیسانس مترجمی ام...شما دانشجویی؟

منم لیسانس مترجمی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد