خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ممارست

موضوع بعدی که می خواستم بگم...

یه عده کلا فضول و حرّاف هستن. این عده با دیدن کلمه ی "comment" یا جمله " نظر بدهید" توی وبلاگ ها یا شبکه های اجتماعی، چنان از خود بیخود می شن که چشمشون رو می بندن و شروع می کنن به نشون دادن شخصیت چیپ خودشون. اونا فکر می کنن که با فشار دادن این عبارات، حق این رو دارن که نظرشونو به دیگران تحمیل کنن. عده ای هستن که خودشون رو آخر ِ چیزی می دونن. مثل فیلم، انیمیشن، کتاب و مخصوصا دین! این ها منتظرن ببینن کجا حرف از این چیزا هست تا برن و طومار بنویسن و تحویل فرد مورد نظر بدن. این افراد بسیار از نظرات مخالف خودشون لذت می برن  و دنبال اینن که یکی بهشون بگه "نــه" تا اینا مثل بختک بیفتن روش!

در مواجهه با این افراد فقط سکوت کنید و گاه با لبخند جوابشون رو بدین تا برن دنبال قربانی(!) بعدی..!

اگر جزء این دسته افراد هستید، و می خواین این خصیصه رو ترک کنید، کافیه تلاش کنید  فقط آیکن لایک یا گل و از این قبیل چیزا بذارید و بنویسید "عالیه" " خوبه" و .. یا اگر مخالفتون بود چشماتون رو ببندید و ازش رد بشید. لازم نیست فکر کنید اون فرد می خواسته بگه خیلی شاخه(!) و شما هم رسالت این رو دارید که بهش بگید شاخ تر از خودش هم هست!

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر 25 مرداد 1394 ساعت 09:50 http://sin-alef.blogsky.com

~مریم~ 27 مرداد 1394 ساعت 12:47

دقیقااا

vahid 29 مرداد 1394 ساعت 20:27 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

عاقا شخصیت منم چیپه
من الان از خود بی خود شدم زنگ بزنین لطفا 110 آب را قطع کنه اداره گاز هم بیاد آب را وصل کنه
شخصیت چیپه منو دیدین
عاقا من خودمو آخر هیچی نمیدونم من خودمو اول همه چی میدونم
راستی یه سوال این ها منتظرن ببینن کجا حرف از این چیزا هست!!
لطفا کجا را میشه بگین کجاس!!! من یه روز میخوام تمام پول هامو جمع کنم سوار یه سفینه بشم برم کجا !!! خدا کنه آب و هوای این کجا از زمین ما بهتر باشه
من همیشه با مواجهه با این افراد در سر کارم کاملا سکوت میکنم ولی توی دلم میگم عجــــــــــــــــــــــب خریه و دنبالش توی فکرم میگم خر که عجب نداره خر خَرِس
در پایان جملت اون شاخ بودن یعنی همه ما گـــــــــــــاویم دیگه
البته گاوَم خُبِس چون هیچ وقت من من نمیکنه همش میگه مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

لبتان پر خنده
روزگارتان خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد