خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

پست ِ خَری

تاحالا نشده بود که سه تا کتاب رو همزمان بخونم. نهایتا دو تا رو همزمان شروع می کردم. چهارمین کتاب شرلوک هولمز(ترجمه کریم امامی) رو شروع کردم  با جنایت و مکافات (داستایفسکی) بعد همکارم یه کتاب کوچولوی انگلیسی بهم داد(love story) که اونم توی اتوبوس شروع کردمو نتونستم نخونمش. حالا اینا همه هیچی! بدبختی جدیدم سریال فرار از زندانه. می دونین که من جز فیلم و سریال طنز، وقتمو برای چیزی تلف نمی کنم. اما این یکی! واااای باورتون می شه من تو دو روز و نیم 20 قسمتش رو دیدم! دیشب که فرار کردن از استرس عرق می ریختم و چسبیده بودم به دیوار. اونقد تو جو این سریاله هستم که وقتی راه می رم فکر می کنم تو سلولای زندانم. وقتی حتی گوشیمو می زنم تو شارژ با یه ژستی اینکارو می کنم که انگار دارم برای فرار نقشه می کشم. حالا به خودم قول دادم از فصل دوم آروم آروم ببینمش. 

انیمیشن رنگو رو دیدین؟ دیشب کشیدمش :)) عکسشم گذاشتم اینستا. کیک هم درست کردم و جاتون خالی خیلی خوشمزه شده. دیروزم مهمون داشتیم. چند روزه که نه کلمه می خونم. نه درسای دیگه. تقصیر این سریاله..

.

.

چه پست مسخره ای شد.من به این پست ها می گم پُست ِ خَری. ینی ادم توش از همه چی میگه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد