خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بازم از تاثیرام می گم براتون :دی

من خیلی آدم تاثیر پذیری هستم. دیگران می تونن خیلی راحت روی من تاثیر بذارن. لهجه، حرکات دست، حرف زدن، طرز فکر، و تقریبا تمام کارام می تونه متاثر از کسایی باشه که بهشون فکر می کنم یا باهاشون زیاد حرف می زنم. خب این همیشه مفید نیست و من مجبورم تو انتخاب دوست و آدمای اطرافم به دقت بیشتری نیاز داشته باشم. کسایی توی زندگیم هستن که می تونن باعث بشن من رتبه زیر ده کنکور رو بیارم :)) و همون افراد می تونن کاری کنن که من دست به کتابام نزنم. می تونن باعث بشن من نقاش و یا خطات بشم، می تونن باعث بشن من یه آدم به درد نخور و بیکار بشم و ... یعنی انگار همه زندگیم تحت تسلط اطرافیانه. نمی تونم کاریش کنم. فقط می تونم با آدمایی که تاثیر خوب روم می ذارن دوست باشم.

حالا جدیدا فهمیدم که من هم تاثیر خیلی زیادی روی بقیه دارم. علاوه بر کامنت هایی که تاحالا از خواننده های وبلاگم دریافت کردم که گفتن روی طرز فکرشون تاثیر گذاشتم و خیلی جاها حالشونو خوب کردم یا بهشون امید دادم، همکارام هم بدون اینکه متوجه بشن خیلی از کارای منو انجام می دن. مثلا من تونستم دو نفر رو کتاب خون کنم! و باعث شدم یکیشون هر هفته باهام free discussion داشته باشه که این باعث شد کارشناس آموزشگاه بگه اصلا از ترم بعد اینجا همه با هم فری دیسکاشن داشته باشیم.

امیدوارم همیشه تاثیر های خوبی روی بقیه داشته باشم

.

.

+ در مورد وبلاگ هم بگم که من همیشه وبلاگم رو خاله زنکی می دونستم. همیشه وقتی از بالا بهش نگاه می ردم(!) می دیدم توش پر از حرفای دخترونه و لوسه. ولی خب دیدم خواننده ی آقا هم دارم البته خیلی کم و اینکه چند نفری تاحالا بهم گفتن که بعضی از پستام حالشونو خوب کرده یا بعضی از حرفامو توی دفترشون می نویسن. خب راستش یه کم متعجب می شم ولی اگه واقعا این طوره، و من و نوشته هام حالتونو خوب می کنیم، خیلی خوشحالم و یکی از آرزوهام همیشه این بوده که خنده هاتون از ته دل باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما 17 شهریور 1394 ساعت 12:21

از اینکه از بلاگفا مهاجرت کردی به بلاگ اسکای براتون متاسفم اگه یکم معرفت داشتید بلاگفا رو رها نمیکردید دومآ از این که رو من تاثیر منفی گذاشتین و باعث شدید از بلاگفا کوچ کنم به بلاگ اسکای هم دوباره براتون متاسفم پسندیده نیست این رفتار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد