خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

عرضه اولیه زپرتی

ساعت 8.30 بیدار شدم ولی چون می دونستم ساعت 10 دانش اموز دارم دوباره به زور خوابیدم تا 9.30! همیشه وقتی بدونم قراره یه کاری انجام بدم، بیشتر می خوابم! چون فکر می کنم اگه کم بخوابم نمی تونم کارمو درست انجام بدم! این مشکل بزرگیه! باید رفعش کنم.

بیدار شدم و از سهمی که خریده بودم هم کاملا مطمئن بودم. به هر حال عرضه اولیه یه سه چهار روزی مثبت می خوره! که دیدم یکی از دوستام پیام داد گفت فروختی؟! فهمیدم یه اتفاقی افتاده! زمانیکه من سهم رو دیدم، مثبت 1 بود!(در صورتیکه باید مثبت 5 می بود) سریع هم برای خودم و هم برای مامانمو یه دوست دیگه رو برای فروش گذاشتم. یکی دیگه از دوستام هم این سهم رو داشت و نمی دونستم باید برای اونو هم بفروشم یا نه. چون یکی دیگه براش خریده بود و من ترسیدم تصمیم بگیرم! الانم جرات ندارم برم پنلش رو باز کنم و ببینم چه خبره. نه دستو صورتمو شسته بودم نه حتی از رخت خوابم درومده بودم. همونجا زیر پتو سفارشارو با هول گذاشتم و هی فحش می دادم و بد و بیراه می گفتم و مامان با تعجب نگام می کرد. 

نقاشیامو به دانش اموزم نشون دادم. باورش نشد که از رو نکشیدم! فکر کرد تقلب می کنم و تا وقتی از خونمون بره هم گفت من خر نیستم اینارو تو نکشیدی :| مامانم گفت من جای تو بودم کلا نقاشیو می ذاشتم کنار تا ابد :)))

در مورد این سهمه هم بگم که الان نسبت خریدار به فروشنده ش خیلی خوبه. تا الان 15 هزار نفر به دو هزار نفر فروختن. من که ریسکش رو قبول نکردم و فروختم. ولی نمی دونم چرا هی فکر میکنم بازم می ره بالا. اگه رفت بالا که نوش جون بقیه اما اگه نرفت خوش به حال من 

کلیک

نظرات 1 + ارسال نظر
شنل قرمزی 29 شهریور 1394 ساعت 12:56

اینم یه وبلاگ بورسه که پیشنهادات خوبی میده (: maryambourse.persianblog.ir

دیدمش
من معمولا با پیشنهاد کسی سهم نمیخرم ولی نویسنده این وبلاگی که دادی باعث شد بیام تو بورس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد