خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

شیش

امروز رفتم حموم و بعد حس کردم حالت تهوع دارم و بعد دیگه یادم نمیاد چی شد. و بقیه ش رو از زبون مامانم شنیدم که گفت: یهو شنیدم انگاری یه گونی سیب زمینی افتاد زمین! (من همش 46 کیلو ام) دوییدم طرف در حموم هی صدات کردم جواب ندادی. درو باز کردم! دیدم افتادی تو حموم! آوردمت بیرون فشارتو گرفتم. شیش بود!!! سریع بهت اب قند دادم و پاهاتو دادم بالا!!! =)))))))) ... (خندم می گیره اصن!!) بعدش دیگه کم کم چشمات باز شد.

بله! من یک بار دیگه فشارم افتاد و این مسخره بازیا پیش اومد. رفتیم دکتر ازمایش نوشت حالا تا شنبه میرم ببینم دقیقا چمه. هرچی به مامان می گم جون منو قسم بخور که وقتی از حموم منو آوردی بیرون، نگام نکردی، قسم نمی خوره! :|

نظرات 1 + ارسال نظر
j.a 6 مهر 1394 ساعت 21:32 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

انشاا....که همیشه سلامت باشید...:-)

hamhenin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد