خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تولد مامی

یک ساعت دیگه تولد مامان میشه. باید برم بوسش کنم و بهش تبریک بگم. و اون حتما یه جمله پر از انرژی منفی بدگه و من بخندونمش و اونم بخنده. حس رقصیدن نیس. شاید فردا براش رقصیدم.

همچنان میخوام اپلیکیشن memrise رو معرفی کنم و تنبلیم میاد. چیز خاصی نداره ها. 

نظرات 2 + ارسال نظر
عادله 18 مهر 1394 ساعت 08:00

ینی اینقد حرص خوردم .... از قبل تو تقویم روی میزم یاداشت کرده بودم تولد مامانت 18 مهر و میخواستم بهش تبریک بگم ولی دقیقا از 5 شنبه نت باز خر شد و نمیتونستم کامنت بذارم ....
حالا با کمی تاخیر میگم :(تقدیم به مامان ثنا)
روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی (ثنا جون ) می شوی که با تو دنیا برایش زیباتر است !
تولد تکرار امیدواری خداوندی است ، یادآوری این تکرار بر شما گرامی باد...

عزیزم خیلی لطف کردی
ممنون

لیلا 18 مهر 1394 ساعت 10:41

تولد مامانت مبارک باشه عزیزم
انشااله همیشه باهم خوش باشین

سلام
مرسی عزیزم لطف کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد