خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

و بالاخره معرفی memrise

این دانش اموزم که میاد پیشم کلاس یه داداش نا بینا داره که بخاطر مدرسه ش وقت نداره بره کلاس زبان مخصوص خودش و می خواد بیاد پیش من. اولین باره که همچین تجربه ای رو دارم و یه کم استرس گرفتم. فقط می دونم که خیلی با هوشه.

.

.

من همیشه موقع حرف زدن با ادما(بدون توجه به سنشون) ازشون این سه تا سوالو می پرسم : ساعت چند از خواب پا میشی؟ ساعت چند می خوابی؟ وقتی حوصله ت سر می ره چیکار می کنی؟ اگر دو تا سوال اول رو نپرسم، سوال آخر رو صد در صد می پرسم.

.

.

این مدت خیلی کتاب خوندم. ولی خب یادم رفت اینجا بنویسم. اخرین کتابی که خوندم و همین دیروز تموم شد، رمان نوجوان "خروس جنگی" بود که از هر صفحه ش لذت بردم و به نظرم از اون کتاباییه که برای هدیه دادن مناسبه. البته مهمه که ادم به کسی کتاب هدیه بده که کتاب خوندن رو دوست داره در غیر این صورت طرف اصلا خوشحال نمی شه

.

.

اپلیکیشن memrise  یه برنامه برای یادگیری هست و یادگیری زبان رو بسیار اسون می کنه. خوبی این برنامه این هست که به صورت انلاینه و لازم نیست حجم زیادی از اطلاعات توی گوشی شما ذخیره بشه. این برنامه رو به راحتی می تونید از بازار دانلود کنید. 

برای ثبت نام توی این برنامه تو صفحه اولش یه دکمه سبز بزرگ وجود داره که من دقیقا یادم نیست روش چی نوشته. ولی بدونین که فقط همون دکمه سبز بزرگه. وقتی اون دکمه رو می زنید ازتون ایمیل و نام کاربری و پسوورn می خواد. ایمیل رو درست وارد کنید و بعد نام کاربری و پسورد مورد نظرتون ر, وارد کنید و وارد برنامه بشید. بالای این برنامه نوشته language باید انتخابش کنید و بعد زبان مورد نظرتون رو انتخاب کنید. مثلا زبان انگلیسی رو انتخاب کنید. فقط یه گروه زبان  رو براتون میاره که اگه روی start learning بزنید وارد همون گروه می شید و می تونید ازش استفاده کنید. اما نکته اینجاست که می تونید  یه کم پایین تر از start learning  که نوشته or browse more courses )اگه گوشیتون فارسیه دقیقا نمی دونم چی نوشته ولی خب زیر همون استارت لرنینگه) انتخاب کنید و می بینید گروه های زیادی از زبان براتون میاد. مثل 504 یا 1100 واژه و از این قبیل چیزای معروف و مهم و کاربردی که با توجه به دانش زبان خودتون می تونید انتخاب کنید و استفاده کنید.

من دارم فرانسه و ترکی استانبولی و انگلیسی یاد می گیرم و خیلی زیاد از این برنامه راضی ام. در ضمن بعد از انتخاب هر گروه(با زدن start learning) دیگه اون گروه توی صفحه اولتون همیشه میاد. و اگه بخواین زبان دیگه رو انتخاب کنید باید اون دایره صورتی که پایین صفحه سمت راست میاد رو بزنید تا برید قسمت زبان ها.

این برنامه رو به هرکی معرفی کردم کاملا راضی بوده. همکارای من دارن المانی و اسپانیایی یاد میگیرن و خیلی هم براشون اسونه.

هر سوالی براتون پیش اومد بپرسید.

نظرات 3 + ارسال نظر
~مریم~ 19 مهر 1394 ساعت 16:57

مرسی عزیزم. منم خیلی دوست دارم اسپانیولی یاد بکیرن. برم امتحانش کنم

مطمئن باش ازش خوشت میاد

~مریم~ 20 مهر 1394 ساعت 17:35

من از دیروز اسپانیولی رو شروع کردم. عالیههههههههه

ایول!!!!!

شعله 23 مهر 1394 ساعت 22:12 http://golesorkh73.blogfa.com

ثنا یعنی منی ک مبتدی ام و فقط زبانو در حد مدرسه و دانشگاه یاد گرفتم میتونم ازش یاد بگیرم؟؟
کدوم گروه رو باید انتخاب کنم؟؟؟

راستش مطمئن نیستم
گروه 504 برو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد