خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دو سه دیقه نگاه کن

مامان یکی از دانش اموزا اومد منو از دفتر اورد بیرون گفت دختر من جلسه پیش جاش مناسب نبود کج نشسته بود. گفتم وای کاش به من می گفت.چون معمولا من میذارم دانش اموزا هرجوری دوست دارن بشینن.چیز خاصی هم برای نوشتن ندارن. 

یهو قیافشو یه جوری کرد گفت من فرهنگی هستم.وقتی می رم توی کلاس اول دو سه دیقه خوب نگاه می کنم ببینم آیا جای همه مناسب هست یا نه.بعد درسو شروع می کنم.

حالا من هرچقد گفتم شما به دخترتون بگید از این به بعد هر مشکلی تو کلاس داشت به من بگه، این زنه هی می گفت شما به عنوان یه معلم باید خوب دو سه دیقه نگاه کنی ببینی همه درست نشستن یا نه.

منم دیدم کوتاه نمیاد گفتم مرسی از راهنماییتون.از این به بعد دو سه دیقه نگاه می کنم.

رفت.

حالا انگار ما چقد حقوق میگیریم که باید حرف اینا رو هم بخوریم(این جمله رو از مامان دریل یاد گرفتم.)

.

.

بعد براتون تعریف می کنم که دریل چه تصمیمی گرفته!

نظرات 1 + ارسال نظر
عادله 28 مهر 1394 ساعت 06:46

فقط ادعا ........
یه مشت آدم که مثب طبل تو خالی فقط صدا دارن و هیچی توشون نیست .... خدایی من بودم یه چی بهش میگفتم نمیتونستم خودمو کنترل کنم .آفرین عزیزم تو خوب برخورد کردی

مجبورم خوب برخورد کنم و توی دلم هر فحش خوار مادری که بلدم به طرف می دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد