خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

لحاف دوست داشتنی

همیشه از شب بدم می اومده. دوست دارم زودتر صبح شه و همه چی به حالت عادی خودش برگرده. دیشب اولین باری بود که دلم نمی خواست شب تموم شه. آرامش خوبی توی لحاف بود و می شد چند روز همونجا خوابید.

راستی پست هایی مثه پست قبل رو که می ذارم ربطی به حال خودم نداره. و اصلا راجع به خودم و زمان حال و اتفاقات روزمره نیست. یهو یه چیزی میاد توی فکرم و دوست دارم اینجا بنویسم.همین.

نظرات 1 + ارسال نظر
ye boy 7 آذر 1394 ساعت 15:14 http://mymy.aramblog.ir

آورین وبت خیلی عالیه ،
فقط بینه نوشته هات یه فاصله بزاری بهتره ،
چسبون چسبون باشه ،
حسه خوندمو از ٱدم می گیره ........
-
توی یکی از پستاتون گفته بودید که ،
یه سری کارای گذشته باعث میشه ،
نتونی قشتگ کارای امروزتو انجام بدی ،
باس بگم فکر به گذشته ،
چه اتفاق های خوب و چه بد جز بدبختی هیچی نمیاره ،
همیشه نگاهت به جلو به آینده باشه ،
اینجوری خیلی بهتره ....
موفق باشید .

کیبوردم خرابه
من هرکاری که کنم همیشه خوشبخت ترین ادم روی زمینم
و نگفتم نمی تونم کارامو قشنگ انجام بدم با دقت نمی خونیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد