خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنای عجیب غریب

وقتی به غذا خوردن فکر می کنم حالم بد میشه. درسته که نسبت به قبل اشتهام بیشتر شده و وزن اضافه کردم اما همچنان غذا خوردن برام کار چندش آوریه. نمی تونم کامل توصیف کنم که دقیقا چه حسی بهم دست می ده وقتی بهش فکر می کنم.

اونقدر به نظرم چندش آوره که حتی نمی تونم به ظرف خالی بعد از غذا خوردن نگاه کنم.یعنی وقتی ظرفارو بعد از ناهار میذاریم تو ظرفشویی اگه از اونطرف رد بشم حتما حالت تهوع بهم دست می ده. سطل آشغال آشپزخونه رو که دیگه نگم!حتی اگه خالی باشه هم .... اه 

باید یه فکری برا این قضیه بکنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
... 17 آبان 1394 ساعت 02:31 http://http://mehraboonetanha.mihanblog.com

سلام ثنا این پستت خیلی عجیب بود
من فک کنم یه خبری توی ذهنت باشه قضیه رو جدی بگیر...
شاید یه صحنه ی دلخراش از غذا خوردن ذهنتو به این روز انداخته
شاید یه اتفاق که به صورت ناخودآگاه یه جایی با غذا گره خورده این کارو باهات کرده
دنبالش بگرد...در گذشته ..ببین چی گیرت میاد

تنها چیز ناراحت کنندا ای که از غذا یادم میاد اینه که بابام خیلی ** میگفت
البته فقط سر غذا نمی گفت. همیشه می گفت

مهشید 17 آبان 1394 ساعت 09:57

اگه از این شربت های اشتها آور بخوری ، عاشق غذا میشی
بعدش میفهمی تا حالا چه لذتی رو از دست داده بودی !
من چهل کیلو بودم :/ الان 52 شدم ، خیلى زشت بود صورتم :/ همش استخون بود ولی الان بهتر شدم

من 47 کیلو هستم

ﻓﺮﺯاﻧﻪ 17 آبان 1394 ساعت 18:15

ﺗﻴﺘﺮ ﭘﺴﺘﺎﺕ ﺧﻴﻠﻲ ﺟﺎﻟﺒﻦ

:)))

عادله 19 آبان 1394 ساعت 10:53

دقیقا همین طوره وقتی 47 کیلو بودم و قصد داشتم وزنم بیشتر بشه بوی غذا ,شکل غذا و خوردنش برام حالت تهوع آور بود ولی وقتی به زحمت وزن گرقتم و 52 شدم .عاشق غذا خوردن شدم وحالا که قصد دارم 52 بیشتر نشم دلم واسه غذا خوردن ضعف میره ولی چه فایده 2لقمه بیشتر بخورم آخر هفته نیم کیلو میاد رو وزنم ...
چه درگیریم هاااااااااا ......

ولی من همین الانن دوست دارم وزنم کمتر باشه
به نظرم زندگی اونجوری راحت تر و سبک تره :)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد