خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنا سپهری

شما هم وقتی راننده تاکسی ازتون می پرسه کجا پیاده میشین لکنت میگیرین؟؟

راستی این آقایون بو گندوی بی شخصیتی که تو تاکسی شورشو درمیارن.. من معمولا بهشون میگم که بهتر بشینن ولی از این به بعد اصلا به صورت لفظی وارد عمل نمی شم. اگه با مشت نکوبیدم تو چونه شون ثنا نیسم! حالا ببین!!

توی اپلیکیشن ممرایز چون تو این هفته جزء اولین ها بودم تخفیف گرفتم. ولی خب چون تو ایرانیم اصلا از قسمت پولی این برنامه نمیشه استفاده کرد.

همچنان کتاب می خونم، نقاشی می کنم، فرانسه و ترکی یاد میگیرم:))، با خط بریل می نویسم و سعی می کنم در حوضچه اکنون آبتنی کنم. بله..

همکارا دیدن حالم خیلی بده، گفتن فردا رو بمون خونه ما به جات میریم کلاس. 

هرچقدر هم که یکی یه دونه و لوس باشی، وقتی میری سر کار فقط می تونی یه روز استراحت کنی.. هههععععی روزگار پر مسئولیت..

از بس سرفه کردم ستون فقراتم درد می کنه. 

امروز جلسه داشتیم با مدیر محترم. مثه همیشه اول قرآن رو باز کرد و قلقلقلقلقل سوره خوند. بعدشم کلی مسئولیت جدید داد و افزایش چندرغازی(املاش درسته؟) حقوق رو هم موکول کرد به عید و من هم چشمم اب نمی خوره حتی عید هم از این خبرا باشه..

به هر حال موقعیت شغلی یه تیچر هرگز امن نیست و باید به فکر شغل بهتری باشه. اما چون تو شهر ما اصلا کار نیس در نتیجه اون تیچر مفلوک مظلوم کوچولو باید سر همین کار نا امن بمونه و به آینده هم فکر نکنه... بالاخره یه چیزی میشه دیگه... چه بهش فکر کنی.. چه نکنی...اصلا فکر کردن به آینده فقط وقت هدر دادنه.

یه مسئله ای هم هست که باید بنویسم.. حالا بعدا می نویسم.

تازه ساعت 3نصفه شبم باید پا شم قرص بخورم. اینم شد زندگی؟

شب بخیر دوستای عزیز 

نظرات 1 + ارسال نظر
amin 19 آبان 1394 ساعت 10:50 http://minow.blogsky.com

خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد