خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

اگه دریل وبلاگ داشت

همیشه همه چی یه طرفه بوده. یعنی اگه از دریل بد نوشتم، شما فقط حرفای منو خوندین و یه جورایی یک طرفه به قاضی رفتین. شاید اصلا حق با من نباشه و خودم دریل تر باشم!! یهو این فکر به سرم زد که اگه خانم دریل وبلاگ داشت چیا راجع به من می نوشت. حتما اسممو میذاشت خانوم افسرده و میگفت:

این خانوم افسرده دیگه شورشو درآورده. هر وقت میرم خونشون مثه مشنگا میشینه کنارم و حرف نمیزنه. اصلا نمی شه یه موضوعی رو پیش کشید. برا همین بهش میگم بیا تو نت مدل مو و لباس ببنیم. ولی انقد افسرده ست که این کارم مثه ادم انجام نمی ده. حالا خدارو شکر بالاخره من ازدواج کردم و شوهرمم خیلی پولداره. وگرنه مجبور بودم این عتیقه (ثناخانومی) رو بیشتر ببینم. اون موقع ها که با هم میرفتیم بیرون، بهش میگفتم بیا جلوی ویترین مغازه ها بمونیم و به لباسا نگاه کنیم. ولی این خانوم افسرده حال بهم زن یه جور ماتم میگرفت انگار قراره چه کار سختی بکنه. همشم که پوست و استخونه. نه بلده درست برقصه نه می دونه چطوری لباس بپوشه. هر عروسی که رفتیم افسرده خانوم همون یه دست لباسو پوشید و من خوشتیپ و خوشگل مجبور بودم اینو کنار خودم تحمل کنم. از کجا معلوم؟ شاید اگه این کنارم نبود زودتر از اینا شوهر میکردم. دختره ی بی عرضه! هی بهش گفتم با من بیا بیرون من خودم جات میرم از پسرا شماره میگیرم از تنهایی دربیای. ولی بی لیاقت قبول نکرد. آخه مگه میشه یه دختر تا این سن دوست پسر نداشته باشه؟ من که میگم این افسرده خانوم ناتوانی ج.ن.س.ی داره! بر عکس باباش که ... بعله.. با اون باباش! 

حالا من که میخوام پزشکی قبول شم. ولی افسرده خانوم یه معلم درب و داغونه اخرشم به هیچ جا نمیرسه. یا اون کتابای مسخره ش.

نظرات 9 + ارسال نظر
آرامی 20 آبان 1394 ساعت 22:59

ثناااا:-*

همون بهتر وبلاگ نداره.ما دیگه توو تصورمون شکل گرفته.از تو بدی هم بنویسه ممکنه بزنیمش:دی


عزیزمی

عادله 21 آبان 1394 ساعت 08:30

وااااااااااااای ثنا خیلی باحالی...........سر یه موضوعی اعصابم خراب بود کلی گریه کرده بودم باخوندن این پستت خندیدم کلا حالم عوض شد.......
وقتی میگم عاشقتممممممممم الکی نیست

خوشحالم که خندیدی

من 21 آبان 1394 ساعت 09:20 http://meslehichkass.blogsky.com/

میخواستی ثنا را قضاوت کنی؟
نه خوب قضاوت کردی
نه خوب تعریف کردی
اصلا خوب نبود
اصلا ثنا اینطوری نیست
حتی از نگاه دیگران

:)))))

من 21 آبان 1394 ساعت 09:22 http://meslehichkass.blogsky.com/

از نظر من تو یه دختر قابل احترامی
یه دختر مستقل
کسی که میتونسته خیلی کارها را بکنه اما نکرده
خیلی اشتباهها را نکرده
روی پا خودش ایستاده
کنار مادرش مثل شیر ایستاده
جوان و نرم و تازه س
همه ی جسای خوب جووونی را داره
کتاب میخونه و با فرهنگه
از کارهای بد اجتناب میکنه
ثنا از نظر من یه دختر خیلی دوستداشتنیه که فقط تنهاست

اوه مرسی بابت این همه تعریف
البته من تنها نیستم

leila 23 آبان 1394 ساعت 08:11

چه غلطا

ملیح 23 آبان 1394 ساعت 14:25

غلط کرده اینا رو بنویسه خودم رنده اش میکنم

دو تا تخم مرغم بزن کوکو درست کنیم

بعد از خوندن این پست همچنان دهنم باز مونده بود هی میخندیدم
واقعا کاش وبلاگ داشتا
حالا ما هی منتظر میمونیم تا دریل پزشکی قبول بشه

Bad behemun ampool bezane

منا 10 آذر 1394 ساعت 04:03

فقط میتونم از خنده غش کنم

=))))))

بهاره 16 دی 1394 ساعت 13:31

گفتی شاید تو دریل تر باشی. ولی نوشته های اونو یه جوری نوشتی که باز غیر مستقیم رسوندی اون دریل تره

اصن دست خودم نییستتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد