خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

need a tape

اقا برا مامانتون اینستاگرام نصب نکنین. کل ترافیکتون میره. هیچی هم نمی تونین بگین. چون مامانتونه و شما عاشقشین متاسفانه.

جریان خواستگاری رو که یادتونه.. اون روزا که با همکارام از این چیزا حرف می زدیم فهمیدم یکی از همکارا از همسرش جدا شده. بهش گفتم اتفاقا مامان و بابای من هم جدا شدن. و در اون جمع فقط چهار نفر بودیم. اون دو تا هم از همکارای خیلی خوب منن و فوق العاده مهربونن. بعد یکیشون از سادگی بسیاااار یه کارایی می کنه که دوست دارم برم تو دیوار. مثلا جلوی بقیه همکارا که من اصلا باهاشون صمیمی نیستم چند باریه که سوتی داده و الان تقریبا بقیه  هم می دونن مامان و بابای من جدا شدن. اینکه کسی این موضوع رو بدونه اwلا برام مهم نیست. من خودم همیشه برای گفتنش پیش قدم میشم.

ولی اینکه این همکار فقط از روی سادگی داره سوتی می ده  می ره رو اعصابم. اگه یه مسئله مهم تری بود چی

اگه این موضوع برام خیلی مهم بود چی

خب نگو دیگه عزیز من

اههههه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد