خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

S.O.S

سلام. ثنا خانومی هستم. صدای من رو از خونه خاله م اینا می شنوید. جاتون خالی الان ناهار خوردیم. بسیار خوشمزه بود. تنها مشکلی که آدم خونه خاله م اینا می تونه داشته باشه اینه که موقع غذا خوردن حتی وقتی دهنت پر از غذا هم هست خاله و شوهر خاله م مدام میگن چرا نمی خوری؟ چرا تعارف می کنی؟ تورو خدا بخور! خوشمزه نیست؟ 

بعد هرچقدم آروم آروم بخورید که غذاتون زود تر از بقیه تموم نشه بازم اونا برنده می شن. کلی هم ازت دلگیر می شن و می گن همین؟ فقط همین قدر خوردی؟ 

یعنی دوست داری همونجا همه بشقابارو از پنجره پرت کنی بیرون.

ولی در کل خوبه. آفتاب می تابه تو صورتم و همین که اینجا مجهز به وای فای هست همه چیز رو دلپذیر تر می کنه.

وقتی قرار باشه جایی برم که اصلا احساس راحتی نمی کنم معمولا با خودم دو تا کتاب و یه دفتر نقاشی و هندزفری می برم.حتی اگه ازشون استفاده نکنم  اگه دیگه اصلنه اصلن راحت نباشم ایت(عروسکم) هم با خودم می برم.

یادم رفت مسواک بیارم. باید خمیر دندون قرقره کنم!!! :))

نظرات 1 + ارسال نظر

یا خدا عروسک....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد