خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنا هولمز

تو جلسه دوم طراحی(نمی خوام بگم سیاه قلم)یه خانومی به کلاس ما ملحق شد و من آخر کلاس مطمئن بودم که تازه از شوهرش جدا شده. وقتی به همکارم گفتم، گفت نه بابا از کجا می دونی؟ بهش گفتم حسم بهم دروغ نمی گه! دو سه سال هم هست که جدا شده و اصلا حال خوبی نداره.جلسه های بعد فهمیدیم که بله جدا شده و اعصابش بسیار تحت فشاره.

خیلی خوشم میاد که بعضیارو راحت می تونم بشناسم. حتی کسایی رو که تاحالا از نزدیک ندیدم  بعد از چند بار حرف زدن تا حد زیادی می شناسم! و همین هم باعث میشه دایره دوستانم بسیاااااار کوچولو باشه.



نظرات 2 + ارسال نظر
ملیح 22 آذر 1394 ساعت 15:38

ای جاااانم ثنا میری سیاه قلم ؟ :))
درود بر تو
میخواستم یه چیزی بهت بگم . اون استاد راست گفته سیاه قلم یعنی تکنیک سایه زنی و حجم دادن . خود سایه زنی خیلی سخته . اینکه سایه رو نرم دربیاری و بافت های مختلف مثه صورت , مو ، کرک ، پارچه ، آب و خیلی چیزای دیگه رو با ذغال بتونی دربیاری . طراحی اسمش روشه . کلاس طراحی جداست . من خودم قبل از سیاه قلم طراحی ام رفتم .

از هرچه بگذریم باید بگم خیلی دوستت دارم

اره من کلاس اشتباهی می رم:)) ولی در کل خوبه
من بیشتر دوستت دارم :* :*

بهاره 10 دی 1394 ساعت 22:19

یه چیز راجع به من بگو ببینم درسته یا نه

تو خیلی خوبی :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد