خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

اصل31

دیشب یه جا خوندم 

اصل سی و یکم حقوق بشر: هر انسانی می تواند هر کس را که بخواهد دوست داشته باشد!

بعد الان سرچ کردم دیدم حقوق بشر کلا 30تا اصل داره. حالا نمی دونم من می تونم هرکس که دلم خواست دوست داشته باشم یا نه! گرفتاری شدیما!

نظرات 3 + ارسال نظر

حالا نمی‌شه زوری دوسش داشت؟!

چرا نشه

ملیح 23 آذر 1394 ساعت 09:01

چرا میتونی ثنا
دوست داشتن هیچ مرزی نداره عزیزم

مرسی

منا شیک 26 آذر 1394 ساعت 02:29

شکر خدا هیچ کس هنوز قدرت اینو نداشته که کسی رو از دل کسی ببره مگر اینکه دل دیگه نخواد پس ازادانه هر کسی رو دوست داری دوست داشته باش


چشممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد