خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنا و فشار خون

صبح از رو تنبلی فقط یه شیرینی خوردم و راهی کلاس هنر(!) شدم! با اینکه همیشه می دونم باید یه خوراکی

شیرین با خودم داشته باشم، بخاطر بارون و چتر و اینا حوصله رفتن به مغازه رو نداشتم و گفتم بالاخره یه شکلات که اونجا پیدا می شه! یعنی انقد بی مغزم که فکر کردم از ساعت ده تا دو با یه شکلات می تونم سر کنم! توی کلاس بعد از نیم ساعت احساس کردم سرم گیج میره و به استاد محترم گفتم اگر میخواین که کلاس عادی پیش بره و من از حال نرم بهم یه شکلات بده. اتفاقا چای هم خوردم. اما بازم حال خوبی نداشتم. وقتی اومدم خونه با اینکه جای شما خالی مثه خرس ناهار خوردم تو پاهام و دستام احساس ضعف داشتم. شاید از خود بپرسید که احساس ضعف یعنی چه؟ 

تاحالا کوه رفتین؟ اگر دیر به دیر برید کوه موقع پایین اومدن احساس می کنید پاهاتون می لرزه با اینکه نمی لرزه. و من همین حس رو داشتم! بعد هم سرم درد گرفت و جدی جدی فهمیدم که انگار فشارم پایینه. مامان فشارمو گرفت و دیدیم که بعلههه فشارم8بوده. تازه بعد از اون همه غذا خوردن! کمی آب قند نوش جان کردیم ولی حال مساعدی نداریم.

از اینکه هربار انقد دقیق و با جزئیات راجع به پایین اومدن فشارم می نویسم من رو ببخشید. آخه برای خودم خیلی جالبه که خیلی راحت فشارم میاد پایین.

تازه آزمایش هم دادم. هیچ مشکلی ندارم! حتی کم خونی هم ندارم! با اینکه هرگز قرص آهن نخوردم و وقتی تو دبیرستان، ناظممون با دستای چندشش بهمون قرص آهن می داد مینداختمش حیاط پشتی!

به نظر خودم که خیلی جالبه.


نظرات 4 + ارسال نظر
لوسک 24 آذر 1394 ساعت 21:17

ثنا جونم مواظب خودت خیلی باش

چشم لوسک جان
:*

رضا 24 آذر 1394 ساعت 22:45

اولا که فشار با دو رقم گفته میشه مثلا نرمالش 12 روی 8 ه

دوما هم فشار دخترا همینجوریه طفلکیا. خواهر منم همیشه همین حدوداس فشارش :))

خب فشار من 8 رو 4 بوده
همین حدودا :))

leila 25 آذر 1394 ساعت 10:27

مراقب خودت باش دختر جان

به به لیلا خانم!
:***

منا شیک 26 آذر 1394 ساعت 02:32

اصلا ناراحت نباش چون من بدتر از توام طوری که وقتی فشارم 8 باشه اوکی و عادی ام یعنی در این حد افت فشار دارم

اوه اوه
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد