خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

سلام

امروز بعد از صبحانه برای چند نفر سهم خریدم و بعد دو قسمت از آنه شرلی رو دیدم. ظرفارو شستم و موهامو مثه آنه شرلی بافتم و یه کمی آرایش کردم و بعد همکار جون پیام داد و گفت موافقه که امروز بریم کلاس سیاه قلم. اخه همیشه سه شنبه ها می ریم. امروز استثنائا میریم ببینیم بچه های شنبه چطورن.

الانم میخوام ادامه کتابمو بخونم.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا 28 آذر 1394 ساعت 12:27

چی خریدی توی این آشفته بازار؟

فک میکنی برگرده بازار این روزا؟

ثتران
نه فکر می کنم ما هر روز توی این باتلاق فرو می ریم

سمانه 28 آذر 1394 ساعت 13:31 http://sohrab40.blogsky.com/

منم ان شرلی رو خوندم ..اما فیلمشو بیشتر دوست دارم

منم دارم فیلمشو می بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد