خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

I am Sherlocked

دیشب تو کلاس سیاه قلم شاگردای دیگه هم بودن. همشون 32 ساله و مجرد. خیلی شاد و سرحال بودن و البته خیلی هم هنرمند. بعدم یکیشون منو تا دم درمون رسوند! هرچقد اصرار کردم بین راه پیادم کنه قبول نکرد! خیلی زحمتش شد بیچاره.

من کاملا مخالف مهربونی هستم. یعنی اصلا دلم نمیاد محبت رو خرج هرکسی بکنم. اینایی که میگن به همه محبت کنید رو اصلا قبول ندارم. فقط باید با بعضیا مهربون بود. اینو طی سال ها تجربه و خرج کردن محبت متوجه شدما!

قول می دم بعد از ناهار اتاقمو حسابی مرتب کنم!

یکی از کتابا تموم شد و کتاب جدیدی که شروع کردم یکی از رمان های شرلوک عزیزه. محاله موقع خوندنش لحظه ای خسته بشم.

بعد از ظهر هم  یه کلاس خصوصی تو آموزشگاه دارم.


دیگه همین!

نظرات 3 + ارسال نظر
من 29 آذر 1394 ساعت 17:32 http://meslehichkass.blogsky.com/

j.a 29 آذر 1394 ساعت 20:36 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

I am sherlocked too:-)

Good

منا شیک 5 دی 1394 ساعت 02:42

حسودی ام میشه بهت انقدر کتاب میخونی

تو هم بخون خبببببب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد