خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

یلدا

با صورت نشسته و روی کثیف ناخن دراز واه و واه و واه نشستم پشت لپتاپ. یه 45 دیقه ای می شه. برای یه نفرکه سهم خریده بودم دیروز پریروزا، با سود 2.47 درصد خالص امروز فروختم. برای دو نفر دیگه اما دیر رسیدم و نشد بفروشم.

امشب خونه دختر خالم اینا دعوتیم. همون که اومده بود اینجا سر زده با شوهر و بچه ش و من چون رفتم تو اتاقم لباس مناسب بپوشم ناراحت شد و قهر کرد. حالا خودش دعوتمون کرده. اصلا ازم خوشش نمیاد و بخاطر مامانم مجبوره منو تحمل کنه. دلم می سوزه براش. برای دختر خالم یه مجسمه انار خریدم و برای پسرش کلی خودکار رنگی و البته برای خودمم خودکار رنگی خریدما.

گفته قراره امشب پیتزا درست کنه. تنها چیزی که امشب باعث خوشحالیم می شه همون پیتزاست.

خب من برم صبحونه بخورم دیگه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد