خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دکتر ثنا خانومیان

من وقتی کوچیک بودم فکر می کردم مثلا قرص سر درد برای این هست که آدما سر درد بگیرن و یا قرص سرماخوردگی برای اینه که سرما بخورن! خیلی ناراحت می شدم وقتی مامانم بهم قرص سرماخوردگی می داد، چون فکر می کردم اون باعث شده که مریض شم.

وقتی فهمیدم قضیه کاملا برعکسه بهش گفتم پس باید بگید قرص ضد سرما خوردگی !

از همون بچگی به نکات ریز توجه می کردم.

نظرات 3 + ارسال نظر
neda 22 دی 1394 ساعت 00:37


حالا من تو خنگی خودم دست و پا می زدم، همش با خودم فک می کردم این قرصه از کجا می فهمه من کجای بدنم درد می کنه


فکر تو جالب تر بوده

leila 22 دی 1394 ساعت 09:20

ای نکته دان
ای ریز بین
ای قرص ضد سرما خوردگی
آی لاو یو

آی لاو یو تووو

عادله 23 دی 1394 ساعت 09:54

عاشقتممممممممممم

عزیزمی
:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد