خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنا مشاور خانواده

امروز دانش آموزم اومده بود خونمون. ازم پرسید مامانت نیست؟ گفتم نه. بغلم کرد و زد زیر گریه! گفت امروز درس نخونیم میخوام باهات حرف بزنم.

گفت قراره یه خواستگار براش بیاد ولی این دو هفته ست که با یکی دیگه دوست شده و اونو دوست داره. خب من اول سعی کردم گریه ش رو بند بیارم. اینکارو خیلی خوب بلدم. طوریکه قهقهه می زد! بعدش با تعریفایی که از دوست پسر جدیدش گفت، بدون اینکه لحنم مثه نصیحت باشه بهش گفتم که پسر خوبی نیست و دلیل قانع کننده هم آوردم!

بعد گفتم منم مثه تو بودم. بدون اینکه طرف رو ببینم می گفتم نهههه! بعد خاله م گفت ثنا بخاطر مامانش ازدواج نمی کنه چون مامانش تنهاست! و اینجوری دل مامان منو شکوند! در صورتیکه من دلیل دیگه ای برای ازدواج نکردنم داشتم!برا همین تصمیم گرفتم که از این به بعد با دلیل بگم نههههه. یعنی طرف رو ببینم و بعد روش ایراد بذارم. مثلا یکی از ایرادام این بود که طرف کتاب نمی خونه. یا حتی یه بار خیلی منطقی به مامانم گفتم من نمی تونم این آدمو بوس کنم در آینده. چندشم میشه! حالا درسته که مامانم گفت خیلی بی ادبی ولی من حقیقتو گفتم..

خلاصه که قول داده عاقلانه رفتار کنه. عین تیچرش 

نظرات 6 + ارسال نظر
بیتا 22 دی 1394 ساعت 14:31

بله باید بگم شما تو خندوندن آدما استادی :من نمی تونم این آدمو ببوسم دیگه چی خانم معلم

بوس مهمه خب :))

فرزانه 22 دی 1394 ساعت 20:15

تو خیلی خوب آرامش میدی به آدم . میدونستی ?????????

فدا

عادله 23 دی 1394 ساعت 09:53

مورد بوس و کاملا حق داشتی و واقعا این قضیه خیلی جدیه ....حالا شاید از نظر بعضیا زشت باشه ولی به نظر من کاملا منطقی بوده....
میگم منطق هم میتونی درس بدی ها

استاد ثنا خانومیان

leila 23 دی 1394 ساعت 11:55

جیگر این تیچر مهربون

عزیزمی

neda 23 دی 1394 ساعت 11:58

به نظر من آدم باید خودش به کسی علاقه مند شه و به مرحله ای برسه که دیگه نتونه بدون اون آدم زندگی کنه پس اون لحظه تصمیم می گیره باهاش ازدواج کنه که واسه همیشه با هم باشن، که اینم شیوه ی سنتیشه، میشه به هم متعهد بود حتا بدون ازدواج!
و اصلن حرف کسایی رو که میگن ازدواج الزامه رو درک نمی کنم !

همینطوره
ازدواج چیزیه که نمی شه سنتی باهاش برخورد کرد. گرچه خودش هم یه سنته. ولی خارج از بحث "سن" و "سواد" و "خانواده" و.. ایناست

بهاره 26 دی 1394 ساعت 16:36

2 هفته :||||

:| دو هفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد