خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تحلیل آواز های بانو هایده توسط دکتر خانومیان

مثلا شما عاشق یکی هستین و هر بلایی سرتون میاره و هی بی محلی می کنه، شما همچناااان عاشقید. این شما و این هم بانو هایده 


حالا می گن همه راست می گن همه

یعنی دیگه همه فهمیدن چقد بدبختین(ولی در کل دهن بین بودن کار خوبی نیست)

در به درم کردی تو کردی

دیگه از عشق زیاد از خونه زدین بیرون. . . هی اینور اونور تو این سرما

دیوونه و شوریده سرم کردی تو کردی

خب کسی که تو این سرما بره بیرون و ادای عاشقارو دربیاره دیوونه ست دیگه! بشین تو خونه عاشق باش!

آتیشم زدی آتیشم زدی خاکسترم کردی تو کردی

اینجا اون آدم عاشق می گه که درسته من تو سرما رفتم بیرون ولی سردم نیست. عشق این مَرده (یعنی همونی که دوسش داره) اتیشم زده و این صوبتا

شاخه گل بی برگ و برم کردی تو کردی

واضحه دیگه. همه رو که من نباید لقمه کنم بذارم دهنتون.

مثل تو تو زندگیم دیدم والا نه والا

از هر لحاظ منظورشه ها. یعنی ادم به این خوشتیپی ندیدم هیچ! انقد بی فکر هم ندیدم!

یا از کسی هرگز شنیدم والا نه والا

یعنی دوستام هرچقد از دوس پسراشون بد می گفتن باز به پای تو نمی رسن بس که تو بدی

از همه واسش دل بریدم والا نه والا

یعنی همه رو زده بلاک کرده که فقط با این باشه

هی ناز کشیدم و ناز خریدم والا نه والا

اصن اسم دخترا بد در رفته که ناز می کنن. مردا بدترن. باور کن

.

.

.

بقیه ش هم پُر واضحه. منم دیگه خسته شدم از بس چرت و پرت نوشتم. امیدوارم دوس پسر بانو هایده ناراحت نشه که این همه ازش بد نوشتم. ولی خب تقصیر خودشه. این چه اخلاقیه؟؟ درست کن خودتو!

هیچوقت با شعرای هایده کسی رو انقد تحقیر نکرده بودم 

مخاطب این پست هم دوس پسر همون دانش اموز دیروزیه ست

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا 24 دی 1394 ساعت 12:41

یعنی من عاشق ترجمه کردنتم

بهاره 26 دی 1394 ساعت 16:39

همه به جرم مستیییییییییی...
من هردفعه همینو میخونم برات

به بههههه

شوکا 13 بهمن 1394 ساعت 01:31 http://scorpionlifestyle.blogfa.com

خیلی نمکی مردم از خنده ...


منم روزنوشت دارم .....خوشجال میشم بین نوشته هات یکمی هم بخونی [لبخند] شاید تجربه های زندگی من عبرتی باشه واسه تو..

لینک بشیم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد