خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

:\

یه خانومی تو کلاس طراحی هست که خیلی با استاد صمیمی رفتار می کنه. استاده هر چی می گه این تقریبا نزدیکه که پاشه استادو ببوسه. هردوشون متاهل هستن و هردوشون هم بچه بزرگ دارن.واقعا نمی تونم این رفتارو تحمل کنم. طرز حرف زدنشون با هم دیگه یا کلمه هایی که به کار می برن رو من برای کسی که دوسش دارم استفاده می کنم نه یه مرد متاهل و غریبه. واقعا متاسفم!

نظرات 3 + ارسال نظر
من 27 دی 1394 ساعت 14:21 http://meslehichkass.blogsky.com/

چرا عایا

چی چرا

بیتا 27 دی 1394 ساعت 15:09

منم همیشه این مورد پس ذهنم هست که نباید هر کلمه ای رو برای همه کس بکار برد مثل عزیزم، عشقم...... چیزی که الآن ورد زبونه همه شده، این مدل حرف زدنا به نظر من مخاطب خاص می خوان.

حالا اون هیچیییی
ولی دیگه با استاد طراحیت؟ هردو هم متاهل؟؟؟؟ واقعا غیر قابل تحمله.

neda 28 دی 1394 ساعت 01:06

حالم به هم میخورههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد