خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

sevgilim

خب دوستان در راستای یادگیری زبان های مختلف( همینجوری برا خنده) با یک اهنگ ترکی مواجه! شدم. اصن این اهنگه انقد تاثیر گذار بود هم اهنگش هم متنش هم همه چیش که من از وقتی دانلود کردم یعنی از بعد از ظهر تا همین الان در حال گوش کردنم. اینم ترجمه ش. 

امیدوارم خوشتون بیاد

دیروز مامان به خاطر یه مسئله خیلی مسخره که حوصله ندارم بگم نشست فکرای بیود کرد و فشارش رفت بالا. بعد مامان من یه عادتی که داره اینه که مثلا اگه عطسه کنه این عطسه رو به هزار بیماری ربط می ده و اخرش میرسه به دکتر قلب و کلیه و ریه و ... الان حالش خوبه دیگه حتی یک بار هم فشارش نرفت بالا بعد همش نشسته خودشو معاینه می کنه. فشارشو هزار بار می گیره. مراسم سوم عموی دختر خاله م نمی ره. توی اینترنت راجع به تپش قلب و فشار بالا مطلب می خونه و الانم قراره بره دکتر قلب.

جالب اینجاست که من هر چقدر برای دیگران تاثیر گذار هستم و بهشون حس خوب می دم مامانم هیچ کدوم از حرفای منو قبول نداره و اصلا اهمیت نمی ده. بهش می گم تا قبل از خبر دیروز تو حالت خوب بود نشستی با دوستات خندیدی. هر روز می ری بیرون. از من فعالیتت بیشتره. بعد الان ادای ادمای مریضو درمیاری؟

الان از حموم اومدم گفت من تپش قلب گرفته بودم چند دقیقه پیش. می خواستم بهت بگم بیا بریم بیمارستان. ولی الان خوبم. بعد می گه شایدم برم دکتر اعصاب و روان یه قرص بهم بده استرسم کم شه. اخه یکی نیست بگه تو و استرس؟ تو که ...

ولش کن اصن

میرم همون اهنگمو گوش می دم

نظرات 2 + ارسال نظر
بیتا 28 دی 1394 ساعت 22:48

ما بچه ها خیلی گناه داریم، چی میشد اگه پدر و.مادرا یکم حرف مارو می گرفتن.

من با بچه هام خوب رفتار میکنن.
با هر چهار تاشون.

بیتا 29 دی 1394 ساعت 14:06

با اینکه سلیقه موسیقیم باهات فرق می کنه ولی من از این آهنگ ترکیه خوشم اومده، یه کم غمگینه ولی به دل میشینه مخصوصا این تیکش هیچبیر شه دی اشمن.....

اره قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد