خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

.

تو این دو روز تعطیلی چهارتا فیلم ایرانی ضایع دیدم که حتی روم نمی شه اسمشونو بگم. بس که مزخرف بودن. نمی دونم چرا اینکارو کردم. ..

نقاشی هم کردم اما برای کلاسم اصلا تمرین نکردم. فرانسه خوندم. بازم میخونم. برا اینکه بهم گفتن نوک میزنی به فرانسه، اونقد میخونم که اصن تیچر فرانسه بشم. آهنگ گوش دادم. یه آهنگی که عاشقشم. و چون خیلی عاشقشم پس فقط مال خودمه و دلم نمیخواد هیچکس دیگه جز من گوش بده. حداقل وقتی گوش می ده با خودش نگه ثنا هم این آهنگو دوست داره.یعنی ممکنه بعضیاتون این آهنگو داشته باشین. خیلی حال بهم زن شدم. ولی فعلا همینه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد