خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ارژنگ عنبر

فیلم نهنگ عنبر رو دیدم. اولش گریه کردم بعد عصبانی شدم و الان می گم خاک تو سر ادمایی مثه ارژنگ!!!! چی از زندگیش فهمید؟ احمق!

نظرات 5 + ارسال نظر
منا شیک 1 اسفند 1394 ساعت 01:13

امروز اینو دیدم یادت کردم

سلام...با عذر خواهی از همه....
لطفا بجای اینهمه مطالب سبک و سطح پایین و این عکسای مستهجن، اگه میخواید ثواب کنید و رستگار بشید، دعای زیر رو بخونید







سَلٰامِ مَنْ بِ تُوْ یٰارِ قَدیمی مَنَمْ هَمُونْ هَوٰدٰارِ قَدیمی ، کِه بی تُو مَنْ خَرٰابٰاتیُّ مَسْتَم ، وَلی بی تُو سَبُویِ مِی شِکَسْتَمْ، هَمِه تِشْنِه لَبیمْ سٰاقی کُجٰایی ، گِرِفْتٰارِ شَبیمْ سٰاقی کُجٰایی، اَگِه سَبُو شِکَسْتْ عُمْرِ تُو بٰاقی کِه اِعْتِبٰارِ مِی تُویی تُو سٰاقی...



اجرتون با بانو هایده!❤️

وااای مرسییی :)))

تیلوتیلو 1 اسفند 1394 ساعت 08:31 http://meslehichkass.blogsky.com/

:))

فرزانه 1 اسفند 1394 ساعت 12:47

ثنا جون یادته پارسال همین موقع ها توی وبلاگت چی نوشته بودی ?? من پارسال با خوندن نوشته هات حالم به مقدار زیادی خوب شد . انقدر خوب شد که نوشتتو تو دفترم نوشتم . قبلا گفته بودی از اینکه میبینی حرفات حال یه سریا رو خوب میکنه خوشحال میشی .

اگه واقعا حالتو خوب کردم خیلی خوشحالم

رهآ 1 اسفند 1394 ساعت 16:00

حرص نخور ثنا :))) همه ش فیلم بود آ.
:* :* :*

ثنا از چه غیلتر شکنی استفاده میکنی؟ میخری یا دانلود میکنی؟ یادم ِ ی ِ بار ی ِ لینک دانلود تو وبلاگ قبلی ت گذاشته بودی. هنوزم از همون استفاده میکنی؟ میشه بهم بدی لینک ِشُ؟ من از اونی که استفاده میکردم قاط زده دیگه فعال نمیشه :|

سلام عزیزم
من فیلتر شکن ندارم متاسفانه
دانلودشون می کنم

بهاره 4 اسفند 1394 ساعت 21:59

اصلا نخندیدی؟ بعضی تیکه هاش خیلی باحال بود من 2بار رفتم سینما دیدم

چرا خندیدم ولی بیشتر گریه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد