خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

Romance

امشب به پیشنهاد یکی از دوستان یه فیلم عاشقانه دیدم. اون هم برای اولین بار تو عمرم! کسی که فیلم رو بهم معرفی کرد گفت این یکی از برترین فیلم های عاشقانه ست و حتما اشکتو درمیاره پس یه موقعی ببینش که تو تعطیلاتت هستی و بتونی دو سه روز تو خودت باشی. گفت که هرکی این فیلمو دیده داغون شده.

فیلم رو دیدم. حتی بغض هم نیومد تو گلوم. منی که با دیدن انیمیشن بیمکس کلی اشک ریختم، تمام مدتی  که داشتم فیلم عاشقانه رو می دیدم فکر می کردم که خودم رو جای کدوم بذارم تا بیشتر درکش کنم. جای هر دونفر به قضیه نگاه کردم. ولی. . . . هیچ حسی بهم دست نداد. برام فرقی با دیدن یه فیلم تاریخی و حوصله سر بر نداشت.

شاید چون هیچ خاطره ای شبیه به این فیلما تو زندگیم ندارم که بخوام درکشون کنم. به هر حال دیگه فیلم عاشقانه نگاه نمی کنم.


نظرات 3 + ارسال نظر
آلا 13 اسفند 1394 ساعت 02:40

اسم فیلم چی بود؟

واقعا سوال خوبیه

پ.م 13 اسفند 1394 ساعت 13:47

اشک آدم وقت فیلم دیدن وقتی درمیاد که تو فکرش نبوده که قراره در بیاد.. بعد برای بار اول که دراومد ممکنه دفعات بعدم برای اون فیلم در بیاد..

بله

هما 13 اسفند 1394 ساعت 15:36

فیلم هاچی رو ببین.. اگه ندیدی.. راجب وفای یه سگه.. عالییییییه
امیدوارم با این اشکت درآد

باشه امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد