خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

Marbles

Head and shoulder

Dove

Ipek

Palmoliv

.

.

.

دیگه نمی خرمشون! به جاش شامپو بچه گلرنگ می خرم چون توش چهارتا تیله داره!!!!!!!

دانش اموزم معرفیش کرد:))

نظرات 2 + ارسال نظر
ملیح 21 اسفند 1394 ساعت 19:54

ثناااا
میخوام دوباره تاکید کنم که خوشحالم به عنوان یه دوست دارمت
درسته ارتباطمون زیاد نیست اما همین که هستی خوبه
مثه ستاره هایی که هرشب نگاهشون نمیکنم اما میدونم هستن و خیلی ام دوستشون دارم
ثنا ستاره

وای باورم نمی شه! من امروز بهت فکر کردم! به اینکه چجوری دوست شدیم و دوست موندیم!!!

همیشه این اتفاق با نازنین هم می افته
تا بهش فکر می کنم پیام می ده

ملیح 22 اسفند 1394 ساعت 11:17

آخ جون تله پاتی داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد