خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

خاله جون خواهش می کنم بی کوآیت

قراره دریل با شوهرش بیاد دنبال ما بریم عبادت مامانش.

یه گوسفند نذر کردم که خاله م جلوی اونا نگه "ایشالا یه شوهر عین شوهر دریل گیر ثنای ما بیاد"

یه گوسفند چاق!

بارها گفته. ولی ایندفعه دیگه نذر کردم. از ائمه می خوام رومو زمین نندازن.

نظرات 3 + ارسال نظر
کاوه 22 اسفند 1394 ساعت 18:36 http://www.nicebike.blogsky.com/

ینی میتونن

پ.م 23 اسفند 1394 ساعت 02:18

انشاالله بهترش گیرت میاد.. بحرف اونم نیست تا تقدیرت چی باشه..

قابلیت اینو داری که خاله باشی ها. بهش فکر کن.

پسرک مرخرف.. . 23 اسفند 1394 ساعت 15:18

قابلیت اینو داری که تا عمر داری تنها بمونی. بهش فکر کن.

برو تو وبلاگت با دخترا چت کن بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد