خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

پست صوتی

ارام عزیزم اومده بود خونمون. برام دو تا گل کاکتوس اورد. کلی عکس گرفتیم.خندیدیم. با هم ناهار خوردیم. کنار هم دراز کشیدیم. از اتفاقات اموزشگاه گفتیم و ... در اخر به اصرار خود ارام یه فایل صوتی رکورد کردیم. تاکید می کنم به اصرار خود ارام. یعنی التماسم  می کرد که باهاش مصاحبه کنم و صداش رو بذارم اینجا. 

اول بگم که 28 بار صدامون رو رکورد کردیم و توی بیست و نهمین رکوردمون از همه کمتر خندیدیم و می تونم همین رو بذارم. اگر این فایل رو جای دیگه ای و از کس دیگه می شنیدم می گفتم اه چقد lame  و به نظرم خیلی بی مزه بود که طرف اینو گذاشته تو بلاگش ولی چون این صدای من و ارامه فقط می خندم باهاش.توش راجع به تتو و piercing و روش تدریس و وضعیت تاهل ارام صحبت کردیم. و  من گفتم فنات یعنی فن هات(fan) و یه جا هم خودم به خودم می گم مگه وبلاگ داری؟ و یه جا هم می گم مَوجود. یعنی "وجد" رو بر وزن مفعول گفتم.اگه توش هی می گیم اهم اهم فقط بخاطر اینه که خیلی قبلش خندیدیم و از خنده کبود شدیم و در تلاشیم که صدامون صاف شه!!!!و همش سعی می کردیم صدامونو یه جوری تغییر بدیم که جدی باشیم ولی نشد که نشد. حجمشو کم کردم و رسیده به 5 مگابایت و خرده ای. خلاصه که اگه به حجمتون احتیاج دارین دانلودش نکنین. پیشاپیش ببخشید که انقد خندیدیم.


دانلـــــود


نظرات 10 + ارسال نظر
نگین 23 اسفند 1394 ساعت 20:47

میشه من از خودت خواستگاری کنم؟ صدات خیلی جذابه، بیانت هم خوبه. من اگه جات بودم به بازیگری تئاتر فکر میکردم، چون از گویندگی خوشم نمیاد

:)))))) آرام گزینه بهتری برای بازیگریه
برای خواستگاریتم باید بیشتر فکر کنم =))

نگین 23 اسفند 1394 ساعت 21:00

یه چیز دیگه هم بگم :دی
نمیدونم شبکه منوتو رو میبینی یا نه. اونا که این همه هم ادعاشون میشه مجری حرفه ای دارن. خیلی از مجریاشون بیان خوبی ندارن. مثلا سالومه ( اسم بقیه رو بلد نیستم ) همسر من یه مدت کلاس دوبلاژ میرفت، میگفت این بیان خوب به این راحتیا به دست نمیاد. اونایی که ذاتا بیانشون خوبه gifted حساب میشن اونجا :))

:)) مرسی تا حالا کسی بهم نگفته بود gifted

مهشید 23 اسفند 1394 ساعت 21:58

واقعا این همه piercing و tatoo داره؟:)))))))))
چه باحال:)))))))


ثنا صدات خیلی خرشحال تر از وبلاگته

اره دیگه ببین از دستش چی میکشم
مرسی

کاوه 24 اسفند 1394 ساعت 09:00 http://www.nicebike.blogsky.com/

مهرسا 24 اسفند 1394 ساعت 16:25

صدات که عشقههه

شما لطف داری

ملیح 26 اسفند 1394 ساعت 00:18

ثنااا چرا من نمیتونم دان کنم ؟
فایل اچ تی ام ال دانلود میشه

عه چراااا
از یه مرورگر دیگه استفاده کن

میم مثل... 26 اسفند 1394 ساعت 00:47

من وقتی صدای آرام رو شنیدم فکر کردم صدای همکلاسی سابقمه...
و تقریبا مطمینم که هست:) چقدر دنیا کوچیکه، اگه همونی باشه که فکر می کنم خیلی خیلی خیلی عجیب و بامزه ست!!!

اره خیلی کوچیکه

شوکا 2 فروردین 1395 ساعت 01:23 http://scorpionlifestyle.blogfa.com

وااااااای خدا خیلی خندیدم ......نمیری ثناااااااااا

پِیاااام !!

از اینا بیشتر بزار

:)))))باشه

شوکا 3 فروردین 1395 ساعت 00:50

یه عکس از پرسینگ انگشت ارام بزار ببینیم .... تا حالا پرسینگ انگشت ندیدم ...

هی یادم میره بذارم
راستی من می دونم تو کی هستی

مهتا 10 فروردین 1395 ساعت 15:16

عالی بود کلیییییییی خندیدم صدات واسه دکلمه گفتن و خوانندگی حرف نداره

هایده یکی از کسایی بود که همیشه بهم می گفت ثنا بیا همخونی کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد