خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

اوه مای گاد

بذارید یه چیز جالب انگیز براتون تعریف کنم. امروز پسر عموی آرام بهش پیام داده و فایلی که من توی چند تا پست قبل از خودمو آرام گذاشتم، برای آرام فرستاده و گفته این صدای توئه!

یعنی من انقدررر معروفم که همه وبلاگمو می خونن!! فکر کن!

خلاصه حواستون باشه حتی اگه کامنت هم برام بذارید ممکنه لو برید.

با تشکر

ثنای معروف

واحد خبر

نظرات 3 + ارسال نظر
بیتا 26 اسفند 1394 ساعت 17:40

بابا معروف، مشهور، محبوب

چاکریم
اولین عکس یادگاریو با تو میگیرم اصن

کاوه 26 اسفند 1394 ساعت 21:59 http://www.nicebike.blogsky.com/

گزارشگر مشهور، کاردرست، که رو دست Oriana Fallaci زدی، یعنی دیگه وقت می کنین نظرات دو زاری منو تایید کنین

منشیم کامنتارو تایید می کنه

میم مثل... 27 اسفند 1394 ساعت 02:48

متاسفم برای پسر عموش! من لو دادم...
ولی انتظار نداشتم بیاد بگه... اه


+ اون اینجا رو نمی خوند.
+ آقای مه! متاسفم برایت =))

:/ حالا شما حرص نخور برا پوستت بده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد