خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نمی رممممممممم

اگر دختر خالم رو یادتون باشه، ماجرای شب یلدا هم یادتون میاد. 

امروز تولد پسرشه. کارت چاپ کرد و به همه داد. اما مارو دعوت نکرد. فقط به خاله م گفت که به ناهید اینا هم بگو اگه دوست داشتن بیان (دقیقا مثه شب یلدا که مستقیما دعوتمون نکرد و بعد اون حرکاتو انجام داد). منم چون تازه تلویزیون خریدیم و می دونم حالا حالا ها مامان خوشحاله، گفتم که نمیام. با اینکه خالم(یعنی مامان همون دختر خالم) از دیروز رو اعصابمونه و هی اصرار میکنه و همشم توی تلگرام برام عکس می فرسته، رو حرف خودم هستم و نمی رم.

نه برای اینکه از بد رفتار کردنش ناراحت بشما! اصلا! برام اهمیتی ندارا که باز مثل شب یلدا رفتار کنه اتفاقا اگه برم همش می رقصم.

ولی از بعدش بدم میاد. اینکه باز هر روز ساعت 10، 10:30، 11، 11:30 و تا شب به همین صورت نیم ساعت به نیم ساعت زنگ بزنه و باز هم سر زده بیاد خونمون. 

برا همین نمی رم.

همینه که هست.

نظرات 5 + ارسال نظر
بیتا 27 اسفند 1394 ساعت 15:06

تصمیم درستی گرفتی، اگه باز اولین بارش بود میگیم که حالا به احترام خالت هم شده برو، بعدش هم خالت به جای اینکه الکی به تو اصرار کنه بره یه چی به دخترش بگه. امیدوارم که از حرفام ناراحت نشی و فکرتو مشغول نکنن. تلویزیون جدیدتون هم مبارک باشه به سلامتی عزیزم

مرسی
اره واقعا خالم باید به دخترش بگه
اما همیشه همه میخوان غرورشون حفظ بشه و ثنا از خودگذشتگی کنه
ولی دیگه بسه

بیتا 27 اسفند 1394 ساعت 15:12

ببین ثنا کارتو دقیقا درسته، میگی نمی رم ولی اگه برم یه عالمه می رقصم، اونم اگه یه کم حالیش باشه هر چقدر هم مثلاً از تو خوشش نیاد، پیش خودش میگه حالا که دارم دعوتش می کنم ثنا رو، قشنگ مودبانه براش کارت میدم.

حرفات کاملا درسته

هدی 27 اسفند 1394 ساعت 16:42

ثنا اصلا نرو، ولی کادو بخر و بده خاله ات ببره تا حسااابی حالشون گرفته شه ..

دیوانه ام مگههههه

کاوه 27 اسفند 1394 ساعت 17:33 http://www.nicebike.blogsky.com/

چه دخترخاله های مهربونی حالا اگه یه وقت رفتنی شدید همش تحرک نداشته باش یه خورده هم استراحت کن حالا اگه نرفتید، خوب تلویزیون نو هم که خریدید بشین the big short رو ببین شما که بورس باز هم هستید
من اگه 10 هزار سال پیش به دنیا می اومدم پیغمبر میشدم خیلی خوب مردم رو هدایت می کنم

منم یکی از کافرای زمان شما می شدم

مهشید 27 اسفند 1394 ساعت 17:38

TV مبااااااااارکه ، بشین انیمیشن هاتو با. کیفیت و ابعاد بزرگتر ببین D:

مرسییی حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد