خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

داخل

تو تولد دیروز، بیست تا از دوستای بچه ش رو دعوت کرده بود که فقط چهار نفر رفته بودن:)) بعد الان خاله م باهامون خیلی سرد رفتار می کنه. چون نرفتیم :)) آخ جون تو عید از این بازیا داریم!

یه خاله ی دیگه م یه کم از مهمونی فیلم گرفته برامون فرستاده. یه جا یکی از دوستای پسر دختر خالم ازش عکس میگیره بعد پسر دختر خالم میگه اگه عکسمو داخل فضای مجازی بذاری من مشکلی ندارم :))))))

پسر دختر خالم همیشه به جای "توی" می گه "داخل".

نظرات 2 + ارسال نظر
بیتا 28 اسفند 1394 ساعت 14:18

امان از دست آدمای متوقع، من یکی که از دستشون خستم خسته. ولی آفرین به همچین مامانی، که به خاطر تو نرفت.

دوست دارم هی بگم "متوقع"
چون تلفظش جالبه

مگهان 29 اسفند 1394 ساعت 03:27

دااااخل =)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد