خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کتابخوانی

من: راستی اون کتابه که عید پارسال بهت کادو دادم خوندی؟

آرام: اتفاقا دیروز داشتم ماشینمو تمیز می کردم، داشبوردو باز کردم دیدم یه کتاب افتاد پایین. نگاش کردم و هی فک کردم این کتابه از کجا اومده؟ بعد یادم اومد تو بهم دادیش.

:|

صبح به صورت اتفاقی متنی رو خوندم راجع به کتابخوانی که نوشته بود دیگران رو ترغیب به کتاب خوندن کنید. البته آرام جان مطمئنا کتاب می خونه. اما به نظرم ما راهی برای ترغیب نداریم جز اینکه خودمون کتاب بخونیم و دیگران هم بدونن که ما کتاب می خونیم. وگرنه کادو کتاب به منظور ترویج کتابخوانی راه درستی به نظر نمیاد. چون طرف اصلا با گرفتن همچین کادویی خوشحال نمی شه(منظورم کساییه که کتاب نمی خونن). من باعث شدم همکارام دوباره به کتاب خوندن رو بیارن. فقط با این کار که رفتم جلوشون از کتابخونه کتاب قرض گرفتم یا مثلا توی تلگرامم عکس کتابمو گذاشتم و از این قبیل کار ها. . . (از این قبیل)

پس اگه می خواین کسی کتابخون بشه، این شما هستین که باید کتاب بخونین. وگرنه با ارسال متن راجع به کم بودن میزان مطالعه کشور، فقط به مدت چند دقیقه عذاب وجدان رو انتقال می دید و اون متن با جوک بعدی فراموش می شه.

نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه 29 اسفند 1394 ساعت 14:46 http://www.nicebike.blogsky.com/

شوگا 2 فروردین 1395 ساعت 01:36 http://scorpionlifestyle.blogfa.com

میخوام واقعا کتاب بخونم ..چون خیلی بیکار و تنهام تو خونه ، ازت میخوام چند تا کتاب خوب رو که واسه یه ادمی که زود از همه چی خسته میشه جالب باشه بهم معرفی کنی ..چه شرایط سختی گفتم ...البته لطفا

راستش معرفی کتاب خیلی سخته چون همیشه چیزی رو که من دوست دارم بقیه دوست ندارن
برای شروع کتاب"پسر خاله وودرو" رو بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد