خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نوروزتان پیروز

امروز کتاب " چارلی و کارخانه شکلات سازی" رو خوندم. خیلیییی خوب بود. من حتی فیلمشم ندیده بودم. واقعا رولد دال(نویسنده ی کتاب) ذهن جالب و خلاقی داره. یه کتابم هست به اسم چارلی و آسانسور شیشه ای که انگار ادامه ی همینه اما فعلا ندارمش.

بعدش ادای ماهی رو درآوردم و از خودم عکس گرفتم. برای ماهی شدن باید لپتونو بدین تو. اینجوری لبتون مثه ماهی می شه. بعدش عکسمو برای کساییه که ازشون خجالت نمی کشم فرستادم و گفتم من ماهی هستم نوروزتان پیروز. خیلی کار بی مزه ای بود. می دونم. ولی یه نوع تبریک جدید بود خب.

نمی دونم الان می خوام چیکار کنم. . . کتاب؟ انیمیشن؟ باید اول چای بخورم.

نظرات 2 + ارسال نظر
neda 1 فروردین 1395 ساعت 23:51

عزیزمی

فدات

گربه تنها 19 فروردین 1395 ساعت 15:24

این عکس کار خوبی بود ... همین که خودت شاد هستی و این انرژی را به دوستان هم میدی کلی ارزش داره

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد