خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

منو بوووووس نکن!!!!!

امسال برعکس همیشه، روز اول عید خاله و شوهر خالم میان اینجا. شوهر خاله م نزدیک 80 سالشه. بعد از یه ماجراهایی دیگه همیشه به من میگه تو دختر منی و هرموقع منو میبینه پیشونیمو بوس میکنه. ولی من اصلا دلم نمی خواد که اون بوسم کنه. نه اینکه بگم چون مرد هست نباید بوسم کنه ها. کلاااا بدم میاد دیگه. بعدش سریع باید برم دسشویی و یواشکی پیشونیمو بشورم. بعدشم تیک می گیرم!!! تیکمم اینجوریه که هر پنج دیقه یه بار با آستینم پیشونیمو پاک می کنم. البته باز هم یواشکی. بعد دیگه پیشونیم نازک و نازک تر می شه تا اینکه جمجمه م می زنه بیرون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد