خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

جلاد

صبح گفتم که دو تا دانش اموز خیلی وحشی دارم امروز و نمی دونم باهاشون چیکار کنم. معلمای قبلیشونم همیشه از دستشون شکایت داشتن. یعنی دو تا پسر 13ساله ی لات بی سر و پا. امروز به محض اینکه وارد شدم شروع کردن به فارسی حرف زدن و داد و بیداد کردن. منم خیلی جدی بهشون گفتم اگه ادامه بدن از این به بعد حق ندارن بدون مامانشون وارد کلاس بشن و حتی امروزم باید بیرون در بمونن. آقا اینو که گفتم هردوشون سکوت کردن. یه نیم ساعت بعدش باز خواستن شیطونی کنن که من چپ چپ نگاشون کردم.  یعنی وقتی با اخم نگاشون می کردم چنان می ترسیدن! بعد وقتی کنارشون می رفتم از ترس خودشونو می کشیدن کنار =)) دیگه کلا دهنشونو بستن و فقط با نگاه من می فهمیدن باید ساکت شن. تاحالا خودمو اینجوری ندیده بودم :)))))

نظرات 6 + ارسال نظر
Parastesh 24 فروردین 1395 ساعت 22:28

خانم معلم (تیچر):عصبانی میشود:)
وای ثنای عصبی اخمو چه شکلیه:)

شکل جلاد

گلسا 24 فروردین 1395 ساعت 22:31 http://golsa111.blogsky.com

ووووووییییییییییی اینجوری که نیگاه میکنی منم میترسم

یوهاهاها

لیلا 25 فروردین 1395 ساعت 08:21

ایول جـــــــــــــــــــــــــذبـــــــــــــــــــــــههههههههههه

قربون شما

گلسا 25 فروردین 1395 ساعت 09:40

یه ماه دیگه روز معلمه به فکر اونروز هم باش خوووووووووو

اگه قراره اینا بهم کادو بدن میخوام صد سال سیاه ندن

گلسا 25 فروردین 1395 ساعت 13:19

پاستیل دوست داری؟کاکتوس چی؟؟
اینستاتو دیدم

are kheili

دختر بهمنی 25 فروردین 1395 ساعت 22:46 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

بابا جذبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد