خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

لاین

خاله م عاشق اپلیکیشن لاینه. اون خیلی دوست داره که متن ها و عکسارو توی تایم لاین کپی کنه و بقیه لایکش کنن. متاسفانه تایم لاین یکی از دوستای خاله م براش باز نمی شه. ازم خواسته بود که من توی یه کاغذ بنویسم که دوستش باید چیکار کنه تا لاینش برای خاله م باز بشه. من اون متن رو نوشتم ولی هنوز لاین دوست خاله م براش باز نشده. امروز خاله م گفت می شه اون متن رو یک بار دیگه برای من بنویسی. شاید من باید اونکارارو انجام بدم تا لاین اون برام باز بشه. بهش گفتم که لاین تو برای اون بازه و اون باید اینکارو انجام بده و ربطی به گوشی تو نداره.

خاله م در جواب بهم گفت دوستت دارم. و این یعنی از دست من ناراحت شد. بهش گفتم متوجه توضیحم شدی؟ جواب نداد. دوباره گفتم باشه من بازم همون متن رو مینویسم اما اون اتفاقی که تو میخوای نمی افته و خاله م گفت دیگه زحمت نکش.

از دستم ناراحت شد. فکر می کنین برام مهمه؟ معلومه که نه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد