خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

روز معلم

دیروز به مناسبت روز معلم مارو بردن رستوران. این روزا ترسناکترین چیزی که میشه بهم تعارف کرد، غذاست. برا همین نصفش تو بشقابم موند. بعدش به همکارا گفتم بریم بلوار یه جای خیلی خوب می شناسم که می تونیم چای بخوریم. واقعا خوش گذشت! کلی عکس گرفتیم و حرف زدیم و خندیدیم. با اینکه می دونم نباید چای بخورم ولی بخاطر اعتیاد شدید به این ماده ی خطرناک سه تا فنجون خوردم و خیلی هم چسبید جاتون خالی. 

این روزا هدیه ی دانش آموزام شرمندم می کنه. من هیچوقت خودم رو معلم نمی دونم و واقعا دلم نمیاد بهم کادو بدن. 

دارم فکر می کنم کادویی که مدیر به خاطر روز معلم داد رو چطور خرج کنم!

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:39 http://meslehichkass.blogsky.com/

:)

شیرین 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:30

کادوی مدیرو نگه دار وقتی حالت به زودی خوب شد برو یه دل سیر غذا سفارش بده و حالشو ببر

ههههععععی

بیتا 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:28

ثنا جون خودم , ثنا اگه یه روزی ازدواج کردی منو باید واسه عروسیت دعوت کنی . گفته باشم

اصن زن خودت میشم بیتا جون

دختر بهمنی 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:23 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

دیر شده ولی روزت مبارک

mersi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد