خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنای خیالی

هیچوقت نمی تونم یه کار بزرگ انجام بدم. مثلا برای یه ازمون بزرگ بخونم و یا یه تصمیم بزرگ بگیرم و پاش وایسم. دوتا کتاب گنده خریدم که برا آزمون( حالا بماند چه ازمونی.ارشد نه) بخونم ولی خیلی وقته که دیگه بهش دست هم نزدم. فقط بلدم تصمیم بگیرم ولی بلد نیستم اجراش کنم. بلدم بهونه پیدا کنم که انجامش ندم. خیلی ادم حال بهم زنی هستم. از اول سال تصمیم گرفتم که تو خیال زندگی نکنم و همش به خودم یاداوری کنم که الان کجام و چی ام ولی بعد دیدم خیلی سخت و کسالت اوره که خودم باشم و بازم همه چی رفت تو خیال. مسافرت. ادمای خیالی. کار خیالی. از خودم و این کارام گاهی متنفر می شم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد