خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

پست خری

کاش این دکتره زود بهم وقت میداد. فکر آندوسکوپی داره روانیم می کنه. بدیش اینه که نمی دونم میگه آندوسکوپی کن یا نه. برا همین اعصابم بهم ریخته ست...

یه تصمیماتی برای تابستون و کارم گرفتم و مامانم هم موافقه.

روز معلم من همچنان ادامه داره. از تولدم هم بیشتر کادو گرفتم این روزا. همکارا می گن برا تو روز معلم نیست. ماه معلمه. دیروز مامان دانش اموزم برامون باقلوا درست کرده بود. مزه ش عالی بود! حاضرم تا ابد فقط باقلوا و چای بخورم.

به محض اینکه چند روز کتاب نمی خونم و چیز جدیدی یاد نمیگیرم، افسرده می شم و احساس می کنم زندگیم تباه شده :| برا همین تا بغض میاد تو گلوم سریع کتاب گرامر باز می کنم بعد حالم خوب می شه :/

دیگه شبا تو این اتاق که تراس داره می خوابیم. صبحا آسمونو می بینم و حالم خوب می شه. امروز هوا بارونیه.

دوستم از نمایشگاه کلیییی برام کتاب خریده. تازه قراره بازم بخره. چون بخاطر روز معلم بهم دو تا بن کادو داد :))  یعنی کلییییی کتاااااب.

احساس می کنم جدیدا گوشیم و اینترنت همه یزندگیمو ازم گرفته. باید یه فکری به حالش بکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ژیلانوس 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:47 http://tilkano.blogsky.com

سلام بانوی زیبای ایرانی.......خوب هستی؟
خیلی خوشحال شدم که معلم هستی ..... میدونی یه قصر توی بهشت داری؟...... وقتی من حوصله بچه م رو ندارم ، ببین شما چی میکشین که میخواین بهشون درس یاد بدین....... دستهای شمارو میبوسم عزیز....... همیشه شاد و خوشحال باشی و از خداوند بزرگ آرزو دارم نگرانی و ناراحتی رو از شما دور کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد